Nekromanti Recensionsforumet

Hunk

Hero
Ett tips till redaktionen är att, i stället för att göra "Recensioner och nyheter" till ett underforum till "Promotion", slå ihop båda forumen och byta namn till exempelvis "Promotion, recensioner och nyheter". Som det är nu är det oerhört svårt att hitta. Eller så återgår vi till hur det var innan då det var enkelt att hitta :gremsmile:. Konservatism är en dygd.

Det viktigaste av allt är förstås att D&D-forumet aldrig görs till ett svårtupptäckbart subforum, men så galna idéer är det nog ingen som har...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag håller med!

Hunk said:
Det viktigaste av allt är förstås att D&D-forumet aldrig görs till ett svårtupptäckbart subforum, men så galna idéer är det nog ingen som har...
Nope, inte än iaf =) Jag har bara haft förslag om skaparforum, inte D&D. Mig veterligen är D&D inte ett "officiellt forum"...

anth

Vetefan
Hunk said:
Inte så länge Dante och Magnus är redaktörer. :gremsmile:

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hunk said:
Det är ingen risk. Drakar och Demoner-forumet ska vi inte ändra på!

:gremgrin:

Jaja, vi kommer troligen att göra nått sånt som du föreslår. Inte på studs, men under sommaren.

/Magnus

solvebring

Superhero
Magnus Seter said:
Hunk said:
Det är ingen risk. Drakar och Demoner-forumet ska vi inte ändra på!

:gremgrin:

Jaja, vi kommer troligen att göra nått sånt som du föreslår. Inte på studs, men under sommaren.

/Magnus
Jag har – tills vi gör något mer bestående – knuffat lite på beskrivningarna bara för att det ska vara iaf något tydligare.