Nekromanti Redigera egna inlägg

Krille

Super Moderator
Inte ens inom en minut efter att det skrevs. Det är därför som det här förtydligandet står som svar, istället för att ha ändrats in i det gamla inlägget.

Troberg

Sinister eater
Troberg bekräftar

Inte ens inom en minut efter att det skrevs. Det är därför som det här förtydligandet står som svar, istället för att ha ändrats in i det gamla inlägget.
Samma problem här, gjorde samma grej på Mutantforumet nyss och då klickade jag på ändra så fort mitt nya inlägg kom upp och fick ändå inte ändra.

seinet

Swashbuckler
Re: Troberg bekräftar

Är detta kanske ett tidsrelaterat problem, dvs att servern tar fel på tiden och tror att tiden vid ändringen är mycket senare än en minut?

/Seinet Wintermute - Har nu en timma arbetstid kvar i statlig tjänst (i alla fall denna anställningen)

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Det går inte att redigera egna inlägg längre."

Ah, attans!
Jag skulle lägga mina slantar på att det var något som gick snett när det installerades ett nytt hack igår. Tills vidare får ni försöka klara er och jag hoppas det ska vara fixat så snart som möjligt.
Är det något akut finns jag tillgänglig och kan ändra åt er. Skicka bara ett PM.

Legioth

Swordsman
Får man fråga...

...vad det är för hack som installerats?

Även om det inte är något som direkt påverkar forumets använding så är det trevligt att veta att saker och ting fördändras.

Egentligen bara min "humbliga" åsikt, men så är jag väl ett litet undantag också eftersom jag oftast läser vilka buggar som fixats till senaste versionen av ett program även om jag aldrig använt programmet tidigare...

Gardener

Champion
Problem åtgärdat

Det var en rättning av en bugg i systemet som inte var tillräcklig, den var mer ingående än vad det såg ut att vara vid en första anblick. Nu är det fixat, och systemet är nog lite säkrare än tidigare.