Nekromanti Regler för bilder eller vad som gillas

CGH

Warrior
Är det ok att ha avatarer/bilder som inte är bilder utav mig själv?

Finns det någon slags bild som är mer "önskvärd" än andra sorter? Tex. en riktig bild på personen.

Jag har stött på forum på internet som endast tillåter riktiga bilder på personer. Vilket jag tycker är fel, i varje fall på ett sådant här forum.

Jag testar också om min bild funkar nu i det här meddelandet.

Storuggla

Champion
Du kan ha vilken bild som helst bara du inte bryter mot några lager med den och så vida den inte väcker anstöt.

Storuggla, är egentligen inte en uggla

Troberg

Sinister eater
Du kan ha vilken bild som helst bara du inte bryter mot några lager med den och så vida den inte väcker anstöt.
Titta bara på vad jag kommer undan med!

Signaturer är dock lite känsliga och har orsakat en hel del diskussioner.

Storuggla, är egentligen inte en uggla
Va, har du ljugit för oss så länge! :gremshocked: Snart påstår du väl att Nightowl inte heller är en uggla!?!?!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Signaturer

Hmm, sitter och funderar på om jag kommer ihåg några anstötliga signaturer. Men det gör jag inte. Färska upp mitt minne.
Det enda jag kan komma på är att det var någon snubbe som kallade sig bajsätaren. Han åkte ut tror/hoppas jag.

/Vulf

Storuggla

Champion
Re: Signaturer

"Hmm, sitter och funderar på om jag kommer ihåg några anstötliga signaturer. Men det gör jag inte. Färska upp mitt minne."

"[Användarnnamnet] pekar mot sig skrev, knäpper med fingrarna och säger "SUG!"". Eller något med den innebörden var det. Tätt följd av "Edit: Dante was here" när Dante inte var där. Typexempel.

Storuggla, vet inte om Bajsätaren finns kvar

Troberg

Sinister eater

Hmm, sitter och funderar på om jag kommer ihåg några anstötliga signaturer. Men det gör jag inte. Färska upp mitt minne.
Det var någon som hade ett sig som om man hade snuskig fantasi kunde tolka som en sexuell anspelning, sedan var det någon som hade något med Klan-Kuk.

Själv hamnade jag i blåsvädret när jag frågade om det var OK att använda citat av Ariel Sharon och Bush (mindre smickrande sådana, men autentiska).

Finns nog fler exempel, men jag kommer inte på dem nu.

GrottrolletNaug

Swashbuckler

""[Användarnnamnet] pekar mot sig skrev, knäpper med fingrarna och säger "SUG!"". Eller något med den innebörden var det. Tätt följd av "Edit: Dante was here" när Dante inte var där. Typexempel."

Krille var ganska så arg då vill jag minnas. Jag tror den användaren fick smaka på den stora elaka kängan faktiskt om jag inte har missat mitt slag mot forumhistoria dvs :gremsmile:

/Naug

Ackerfors

Alas, your rapids!
*vissel vissel*

Jag hade i tidernas begynnelse en signatur som Azagthoth, eller om det var Johnny, absolut inte var intresserad av att se. Jag ändrade rätt snabbt eftersom jag trots allt är Lawful Good. :gremwink:

Och för er som nödvändigtvis måste veta vad det var jag hade... Kolla här.

Mature mind, indeed.

*mindre ödmjuk på den tiden*

Johan K

Gammal & dryg
Om de inte väcker anstöt så..

Så länge de är "anständiga" så är det väll helt ok.
Din avatar gilal jag, lite småcool faktsikt.

Troberg

Sinister eater
Re: Om de inte väcker anstöt så..

Så länge de är "anständiga" så är det väll helt ok.
Så du menar att jag skulle komma undan med att posta de (mycket) komprometterande bilder jag har på tre framstående forumspersonligheter?

Hmm, tror jag väntar tills jag behöver utöva lite utpressning... :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg
Det skulle ju man kunnna göra ja...

Så du menar att jag skulle komma undan med att posta de (mycket) komprometterande bilder jag har på tre framstående forumspersonligheter?

DET skulle man kanske göra ja. Men man vet ju aldrig vad som skulle hända.... Antagligen så kommer du få 3 synnerligen uppretade forumspersonligheter på dig & då vet man ju aldrig vads om kan hända..... :gremshocked:

Troberg

Sinister eater
Re: Det skulle ju man kunnna göra ja...

Men man vet ju aldrig vad som skulle hända.... Antagligen så kommer du få 3 synnerligen uppretade forumspersonligheter på dig & då vet man ju aldrig vads om kan hända.....
Jag får väl spara de riktiga godbitarna... :gremgrin:

Magnus L

Hero
Friskar upp minne

Jag hade för länge sedan följande signatur:

Gillar du stora rattar? Kör Buss!!

Den blev jag beordrad att ta bort :gremfrown:

Vitulv

Herregud

Jag ska aldrig mer klaga över inlägg med låg nivå. Det här slog det mesta. Jag hade nästan glömt bort det. Skönt att bli påmind om hur illa det kan vara.

/vulf

Troberg

Sinister eater
Re: Herregud

Jag ska aldrig mer klaga över inlägg med låg nivå. Det här slog det mesta. Jag hade nästan glömt bort det. Skönt att bli påmind om hur illa det kan vara.
Du har inte sett någonting förrän du sett den traditionella newbie-flamingen på MAME-forumet...

Vitulv

Re: Herregud

Tja, jag hatar alla andra forum än wrnu. Just på grund av att folk inte kan bete sig.

/Vulf

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Apropå avslöjanden ...

Själv har jag i min ägo två vykort som postades av dig i Spanien till föreningen i Borlänge (c/o mig) 29 maj respektive 2 juni 1987.

Du var inte helt nykter tror jag.

Kanske vore kul att lägga upp dem här.