Jag har beställt en del nya rollspel, och eftersom jag förmodligen inte är den förste att äga dem undrar jag om det finns folk som har bra komplement till dessa att rekomendera (i form av literatur, hemsidor, producerade supplement)
De rollspel jag undrar över är följande;
Nobilis ( Finns det något mer producerat än grundboken?)
BESM - Big Eyes Small Mouth. En absolut favorit jag inte spelat på länge. Beställde revised second edition med tillbehören Uresia Grave of Heaven samt Hellsing Ultimate Fan Guide (ok, insnöad på just den animen ).
Funderar här även på att beställa Big Robots, Cool Starships eftersom jag även har förkärlek för mecha-manga... är den att rekomendera, och finns det några övriga tillbehör som ni tycker skulle vara bra att ha?
De rollspel jag undrar över är följande;
Nobilis ( Finns det något mer producerat än grundboken?)
BESM - Big Eyes Small Mouth. En absolut favorit jag inte spelat på länge. Beställde revised second edition med tillbehören Uresia Grave of Heaven samt Hellsing Ultimate Fan Guide (ok, insnöad på just den animen ).
Funderar här även på att beställa Big Robots, Cool Starships eftersom jag även har förkärlek för mecha-manga... är den att rekomendera, och finns det några övriga tillbehör som ni tycker skulle vara bra att ha?