Nekromanti Releaser

Magnus L

Hero
På Neos hemsida står det att i höst kommer följande böcker släppas: Riddaren, Sjöfarare och Pirater, Nekromanti och vandöda, Geographica Mundana och möjligtvis drakar.

min fråga nu är: Hur går det? Riddaren skulle enligt uppgift vara ute nu i september.

Ska man lägga på de obligatoriska Ob2T6 månaderna eller kommer tiderna hållas den här gången?

Perenna

Swordsman
räkna altid med at dom är försenade :gremwink:

De har faktiskt lyckats släppa en del moduler i tid, och om jag inte minns helt fel så var det Monster & varelser som faktiskt kom två veckor för tidigt! /images/icons/wink.gif

lyfalitrorjag

Veteran
om det kommer 2 vexkor för tidigt eller försent är svårt att säga man får nog ta tiderna med
en nypa salt

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Och förresten, hur går det sådär allmänt med modulen? Är alla andra förutom du klara /images/icons/wink.gif?

Vindhand

Myrmidon
Om historien är något att döma av misstänker jag att de får ut Riddaren innan året är slut men inte mycket mer... kanske ytterligare en produkt men om den kommer från releaseplanen eller inte är svårt att säga.

Jag är mer nyfiken på hur nästa års releaseplan kommer se ut. Om den kommer innehålla 15 produkter som vanligt eller om den anpassats efter verkligheten.

Helmgast
Svar från konstruktören

Jag skriver kapitlet om Forion (blir det inte tipptopp så tänk på att det är det första av mig. Någonsin, 90% klart för övrigt, introstoryn ej klar). Sedan har jag även korrekturläst omkring 70 sidor till Geographica och Mundanas Folk. Jag korrekturläste kapitlet om raunerna i Codex (allt jag hade synpunkter på ändrades).