Nekromanti Remaken av Die Brücke

Organ

Out of time, out of mind
Ja, är det någon som har sett den? (Alltså den här, som då är en nyinspelning av denna.) Är den i sådana fall bra? De allra flesta av de som kommenterat den på imdb verkar tycka att den är ganska kass. Orginalet är i alla fall schysst (även om den i vissa partier känns lite daterad), så jag har inga större förhoppningar om att remaken ska bräcka förlagan. Men den kan ju kanske vara värd att se i alla fall.

/Anders

Storuggla

Champion
Jag tror jag sett den. Jag kan inte svära på att det var den, för jag bytte kanal ganska snabbt. Det var ett halvdussin ungar i tyska uniformer och det var ganska dåligt gjort. Det kan förvisso vart en annan film, men det jag såg sög bayersk bergsget. Hemskt.

Storuggla, men jag kan ju sett fel

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag har sett den. Jag tyckte den var helt okej för att vara en tv-film.

Jag hittade dvd:n för en spottstyver i en rea-box så jag hade inte direkt några jättehöga förväntningar på den. Om du vill låna den är det bara att säga till.

Organ

Out of time, out of mind
Dante said:
Jag hittade dvd:n för en spottstyver i en rea-box så jag hade inte direkt några jättehöga förväntningar på den. Om du vill låna den är det bara att säga till.
Taget! :gremlaugh:

/Anders

Organ

Out of time, out of mind
Förresten; har du sett orginalet? Om inte kan vi göra ett utbyte med jämförande studier.

/Anders