Nekromanti Repetikon 11

Anarchclown

Swashbuckler
Insåg att Anth fortfarande är monstruöst upptagen. Därför finner jag det ytterst viktigt att informera om att Repetikon går av stapeln som vanligt den tionde januari.

EVENEMANG
Redan nu kan jag meddela att jag kan spelleda någonting till mitt eget OSR-inspirerade spel som går under arbetsnamnet Monster & Myter. Detta dock enda

Radioaktiv kommer att spelleda zonfarare i Mutant som vanligt.

Övriga personer som vill hålla i spelande kan ju bara skriva upp sig här.

Übereil

Swashbuckler
Om inget oförutsett händer så kommer ni, om ni dyker upp, få det tvivelaktiga nöjet att träffa mig i egen hög person.

Übereil

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Aha! Det ser ut som jag kan komma på Repetikon i alla fall! Jag ser fram emot att få jaga zonmaror med Dr Skillman!

C64

Veteran
Hej! Jag heter Lars & är helt ny här. Jag skulle himla gärna vilja komma förbi Dragons Lair om det går bra. Är det den 10:e? Måste man anmäla sig? Vilken tid är det? Kostar det något?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Yay!

Först måste du gå in på Dragon Lairs hemsida (http://www.dragonslair.se/) och registrera dig. Sen går du dit och köper ett lokalkort för 50 kronor. Detta kort använder du för att "logga in" när du är i spelrummen på nedre våningen. För dessa 50 kronor får du gå gratis på DL varje torsdag, plus att du får tre extra gånger gratis om du vill titta dit någon gång på något evenemang som inte går av stapeln på en torsdag.

Och ja, det är den 10:e! Brukar börja vid 18:00 och har de gånger jag varit med utspelat sig vid de runda borden i tredje rummet från trappan sett!

Anarchclown

Swashbuckler
Eh... jag skulle bara kolla att du var med. Nej men allvarligt. Sovit lite konstigt på senaste tiden. Har inte så bra verklighetsförankring från början.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hehehe, jo att vara uppe dygnet runt har en tendens att ställa till det med datumuppfattningen. Jag tycker också att det känns som Onsdag idag, men jag är van vid problemet =)

slanfan

Hero
Någon gång ska jag gå på det där repetikon... Får helt enkelt se till att nästa gång jag åker till östkusten inkluderar en torsdag.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Yay! Repetikon 11 avklarat, mitt tredje i ordningen och fortfarande kul! Robottugnt zonäventyr vid ena bordet och zombieslaktande samurajer (eller kanske ronin) vid andra bordet. Mycket roligt!

Ett nytt ansikte också och det var trevligt! Hoppas det gav mersmak!

Anarchclown

Swashbuckler
Jag ber att få instämma med föregående spelare. Kan också rapportera att zombieslaktande samurajerna var jag som spelledde i mitt mythsystem. Idén är att jag ska skriva nya scenarion till det framöver att spelleda på Repetikon då och då. Men mer om det i trådar som handlar om sådant. Repetikon XII-tråden kommer upp omgående.

C64

Veteran
Ja! Skitkul, även om det blev lite kort samt att jag siktade som en pestsmittad blind kråka. Jag kommer jättegärna till nästa gång och även på andra spelkvällar där det spelas "enkla" rollspel. Tyvärr minns jag inte namnen på alla, men det var mycket kul att träffa er. Tack! :gremsmile: