Nekromanti Repetikon XXII (Återkommande rollspelskonvent)

Anarchclown

Swashbuckler
Den 12:e blir det dags för Repetikon XXII. Som vanligt är det öppet för alla att delta och arrangera saker i mån av tillgång på andra intresserade. I brist på annat kommer jag att spelleda Myths. Tiden är 18:00 och platsen är Dragons Lair på Kungsholmstorg i Stockholm.

Eksem

Champion
Eftersom det är december och jag redan missat två gånger i rad lär det väl dyka upp nåt som hindrar mig, men ÄN så länge planerar jag att dyka upp :gremlaugh:

chrull

Stockholm Kartell
Jag hoppas på att närvara och kan eventuellt spelleda något parodiskt och OSRigt. Men exakta detaljer får vänta :gremsmile:

G

Guest

Guest
Jag kommer! Har inte besökt tillställningen detta år...

Anchorman

Swashbuckler
Det brukar ju alltid dyka upp nåt men jag siktar på att komma.
Jag är lite sugen på att spelleda något, antagligen nåt till Fantasy! Då det är det enda systemet jag behärskar :gremtongue:

Annars skulle jag kunna spela nåt friformigt/samberättande/indiespel eller vad nu rätta termen är

kloptok

Pensionerad astrolog
Förutsatt att jag kan komma hoppar jag gärna på nåt "friform/samberättande/indiespel" om det bjuds. :gremsmile:

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Anarchclown said:
Den 12:e blir det dags för Repetikon XXII. Som vanligt är det öppet för alla att delta och arrangera saker i mån av tillgång på andra intresserade. I brist på annat kommer jag att spelleda Myths. Tiden är 18:00 och platsen är Dragons Lair på Kungsholmstorg i Stockholm.
Jag kommer och jag kommer att spelleda Masque, max 5 spelare och det kommer att vara ett tre timmars äventyr, ungefär.

chrull

Stockholm Kartell
Eftersom dagens tänkte spelande av en extremt fånig dungeon ställdes in så siktar jag på att köra den på repetikon istället.
Om spelarintresse finnes.

OSR, Dödligt Parodisk Dungeon speciellt skapad för folk på WRNU.

Sia

Veteran
Vad roligt! Stor sannolikhet att jag (för en gångs skull) kan dyka upp som spelare. :gremsmile:

G

Guest

Guest
chrull said:
Eftersom dagens tänkte spelande av en extremt fånig dungeon ställdes in så siktar jag på att köra den på repetikon istället.
Om spelarintresse finnes.

OSR, Dödligt Parodisk Dungeon speciellt skapad för folk på WRNU.
Tuppen ja!