Nekromanti Repetikon XXXVI tor 12 feb, DL, Sthlm

anth

Vetefan
Halloj på er!
Snart dags för trettiosjätte Repetikon.
Närmare bestämt 18:00 torsdagen 12 februari på Dragons Lair, Kungsholms Torg 8, Kungsholmen, Stockholm.
Det är drop in, vem som helst får komma och spela eller spelleda, men vi blir jätteglada om ni förvaranar i den här tråden att ni tänker komma så vi kan planera.

chrull

Stockholm Kartell
Jag tänkte spelleda lite LotFP med mina nya fantastiska pregens!

Exakt vad det blir för äventyr vet jag inte, men det kommer nog innehålla minst en vandöd.

Anarchclown

Swashbuckler
Ok. På grund av mitt otroligt dåliga engagemang de senaste månaderna så lovar jag att inte bara dyka upp denna gång utan även ha med mig ICONS: Superpowered roleplaying, assembled edition, och spelleda detta vid förfrågan. Otroligt bra äventyr som dessutom är ganska roligt att göra karaktärer till. Med detta sagt kommer jag försöka ha med mig några Pregens också.

Anarchclown

Swashbuckler
Hej alla med tillgång till dragons Lair. Idag är det repetikon klockan sex. Kom dit och ha kul med oss.

anth

Vetefan
Vi blev 5 personer. chrull spelledde Ubbe, Anarch, Anarchs minion Jens och mig.

Efter någon timme insåg jag att chrull spelledde sitt eget äventyr Linneas äng.
Jag hade kul och när det var 5 minuter kvar innan de skulle stänga så vann vi. :)

Anarchclown

Swashbuckler
Jens har varit reggad på WRNU så han är tekniskt sett inte en minion. :) För övrigt hade jag också roligt, även om vi tydligen inte lyckades få till samma kammarspel som tidigare testgrupp har lyckats med.

chrull

Stockholm Kartell
Anarchclown;n69528 said:
Jens har varit reggad på WRNU så han är tekniskt sett inte en minion. :) För övrigt hade jag också roligt, även om vi tydligen inte lyckades få till samma kammarspel som tidigare testgrupp har lyckats med.
Ni gjorde bra ifrån er! Jag är sjukt nöjd.