Nekromanti Respons önskas på eget mysterium till Ur varselklotet

talgboll

Rollspelskollektivet

God45

#PrayersForBahakan
Det här är helt fantastiskt! Det är publicera det bra! Jag har sett många utgivna produkter som har lägre text och layout kvalité. Alla tummarna upp!

Björn den gode

Swashbuckler
Hade varit mycket roligt om du ville lägga upp det här på scenariobiblioteket.se, hör av dig till mig om du är intresserad av det, vi har inga scenarion till Ur Varselklotet än så ditt skulle bli det första.

Nässe

Myrmidon
Hinner inte kolla så noga att jag kan komma med konstruktiv kritik (inte idag i alla fall) men måste säga att det ser riktigt bra ut! Fin stämning och kul idé!

talgboll

Rollspelskollektivet
Björn den gode;n237644 said:
Hade varit mycket roligt om du ville lägga upp det här på scenariobiblioteket.se, hör av dig till mig om du är intresserad av det, vi har inga scenarion till Ur Varselklotet än så ditt skulle bli det första.

Det hade varit en ära. Återkommer när jag känner att det är helt klart. Hade varit skönt med lite respons först :)

talgboll

Rollspelskollektivet
Nässe;n237655 said:
Hinner inte kolla så noga att jag kan komma med konstruktiv kritik (inte idag i alla fall) men måste säga att det ser riktigt bra ut! Fin stämning och kul idé!

Tack :) Ingen brådska alls. Väntar gärna på respons.

talgboll

Rollspelskollektivet
Tack snälla, för alla fina ord och pepp men var inte rädda för att ge konstruktiv kritik :)