retrottias
Veteran
Är det någon som har koll på Äventyrsspels tennfigurer, närmare bestämt från vilka företag dom sålde under eget namn.
Jag tror jag har hyffsad koll på vissa delar av produktionen.
Första generationen drakar & demoner. Grenadier.
Mutant Chronicles - Heartbreaker
Mutant Chronicles & Drakar & Demoner fältslag (chronopia) - prince August.
Drakriddarna - Heartbreaker
Men det jag undrar över är.
1.Medföljande figurer i boxar. Jag är rätt säker på att magi-boxen och samuraj hade figurer.
2. Andra generationen Drakar & demoner. Med plastplattor. Rätt säker på att det inte var tenn för figurerna gulnade med åldern och hade en hårdare konsistens.
3. (nya) Mutant - Figurer gjordes reklam för i sinkadus 32 men jag har aldrig sett dem i verkligheten (såldes dom någonsin?) Reklamrutan i sinkadus visar minst en figur från grenadiers shadowrun-serie. Medan blistern och beskrivningen tycks visa på figurer med plastplattor, och här gissar jag på grenadiers serie future warriors.
4. Något jag missat eller inte känner till.
Jag tror jag har hyffsad koll på vissa delar av produktionen.
Första generationen drakar & demoner. Grenadier.
Mutant Chronicles - Heartbreaker
Mutant Chronicles & Drakar & Demoner fältslag (chronopia) - prince August.
Drakriddarna - Heartbreaker
Men det jag undrar över är.
1.Medföljande figurer i boxar. Jag är rätt säker på att magi-boxen och samuraj hade figurer.
2. Andra generationen Drakar & demoner. Med plastplattor. Rätt säker på att det inte var tenn för figurerna gulnade med åldern och hade en hårdare konsistens.
3. (nya) Mutant - Figurer gjordes reklam för i sinkadus 32 men jag har aldrig sett dem i verkligheten (såldes dom någonsin?) Reklamrutan i sinkadus visar minst en figur från grenadiers shadowrun-serie. Medan blistern och beskrivningen tycks visa på figurer med plastplattor, och här gissar jag på grenadiers serie future warriors.
4. Något jag missat eller inte känner till.