Min lista ca 2h innan ev slut på rundan
Xyas: ganska liten närvaro, tycker att det är läskigt och spännande att inte veta när rundan tar slut.
Basenanji: bybo, har grävt på Genesis, tycker fortfarande att inläggen #32 och #33 är ganska uppseendeväckande. Hans uppmaning att vilja dreva och jaga lågflygare stärker honom.
Khan: liten aktivitet, men rimligt med tanke på en ganska begränsad erfarenhet av varulvsspel. Våga ge oss dina åsikter Khan!
Hellzon: Uppseendeväckande lite aktivitet, men är å andra sidan som jag inbegripen i en annan turnering parallellt.
Genesis: Se ovan
Martin3: erfarenhet från andra spel, matigt inlägg på slutet. Vi vill se mer Martin3!
Impetigo: Bra som vanligt. Grön i mina ögon.
Empiricus: Liten aktivitet. Har jobb på akutmottagning som läkare så jag har förståelse. Varulvsspelets triage: 1. rösta, 2. ge oss motiveringar, 3. släpp resten
Sidd: Liten aktivitet, men är skarp och bybomisstänksam som när han varit grön. Kan hjälpa till mer!
RasmusL: I min läsning grön. Lugn och förnuftig.
LJSLarsson: Grön i mina ögon, men jag skulle vilja se mer av honom. APT kan du ha nån annan gång, nu gäller det att fokusera på rätt saker!
Vimes: I min läsning klok, men alltid livsfarlig som ulv.