Nekromanti [Revolver]Ifyllt rollformulär

Mogger

Hipsteranka
Inför dagens spel av Revolver (3:e spelmötet) har jag äntligen fått tummen ur och börjat statta upp viktiga SLP's. Nu är det ganska lätt att höfta, men det blir lite mer kött & blod av dem när de är på pränt. Så, här kommer Woodrow Boone, federal vicesheriff och rollpersonernas antagonist #1.

(Högerklicka för större bild)

Ögat

Hero
Coolt!

En sak som slog mig var presentationen av relationer: Har du funderat på att vända på Namn\Relation, så att det blir Relation\Namn?

När jag ögnar igenom en SLP inbillar jag mig att relationens natur är av större vikt för min förståelse än namnet. Men med detta sagt har jag ingen aning om det faktiskt skulle kännas bättre eller inte.

Mogger

Hipsteranka
Olav said:
Coolt!

En sak som slog mig var presentationen av relationer: Har du funderat på att vända på Namn\Relation, så att det blir Relation\Namn?

När jag ögnar igenom en SLP inbillar jag mig att relationens natur är av större vikt för min förståelse än namnet. Men med detta sagt har jag ingen aning om det faktiskt skulle kännas bättre eller inte.
Hmm, jo, det är möjligt. Jag sparar det i huvudet och ser om någon annan påpekar det.

Tack!