Ho humm. Jag är lite osäker på vad du egentlgien säger här. Kan du ge mig ett exempel eller två på en karaktär i Revolver kanske?Måns said:Men det är ok. Vi kan ta det härifrån. Och jag håller helt enkelt inte med nu heller. I Revolver ska du inte göra en "färdig" karaktär. Du ska göra en karaktär som inspirerar dig och som vill att saker ska hända. Jag eftersträvar alltså inte direkt fokus och upplever även att det är kontraproduktivt.
Helt ok. Däremot får du gärna utveckla lite vad gäller skälen till designbeslutet. Och jag har inte sagt att du inte kan räkna längre än till tre utan bara pekat på skilnader i våra spelstilar och att jag inte förstår varför du valt att göra den begränsningen.Måns said:När det gäller resten av inlägget så får du ursäkta, men jag tänker inte svara på det. Eller rättare sagt, jag tänker inte svara på det igen. Du kanske minns att du pratade om designval tidigare. Det här grundar sig i ett sådant, inte i att jag inte är kapable att räkna längre än till tre.