Nekromanti Ringen

Svarte Faraonen

ром и смерть
Är det någon som känner till något om "Ringen" norr om Mithera? Vad bor det för folk där? Djurliv? Och framför allt, varför har sjöar och bergskedjor formats till en ring med ett litet spetsigt berg i mitten? Tack på förhand...

Bobby

skildran

Veteran
För ungefär ett år sedan skrev jag en bakrundsmodul om landet Kryhn, som just ligger i denna omtalade ring. Maila mig om du är intresserad av att veta mer.

Ringen kan väl tänkas ha uppkommit genom ett gigantiskt meteoritnedslag, eller var det kanske ett slag mellan gudar. Spekulera själv min vän.

[color:white]Skildran</font color=white>
[color:white]www.offplanet.net/skildran</font color=white>

Celofan

Veteran
Jag har ingen somhelst aning om vad det bor för folk där.. men formationen tyder juh nästan på att det var en meteorit/komet som smackade in i backen.. knölen i mitten skulle juh då kunna tänkas vara ngn form av kastkägla som bildats.. alternativt kan det vara en vulkan som gjort ringen.. kanske.. hmm.. ' :o

Dranvar

Veteran
Det finns hur manga teorier som helst att ta upp men dock är meteroit nedslaget mest trovärdigast..eller...?...
I min nät kampanj som dra igang inom kort sa kommer den platsen att ha en stor betydelse..
Om du àr intresserad att fa information sa kan du maila mig pa fanni_40k@hotmail.com
eller lämna ett privat medelande

Ha det