Nekromanti Riotminds, hur blev det med...

Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
oficiella tärningar till DoD. Jag har för mig att ni var på semester när den frågan togs upp. Så jag ställer den igen, det är många som vill ha oficiella tärningar till DoD och undrar om det är något ni kan tänkas göra?

Liberate Tu-Temet Ex Inferis.
. . . eller på svenska . . .
Rädda Dig Själv Från Helvetet.

oficiella tärningar till DoD. Jag har för mig att ni var på semester när den frågan togs upp. Så jag ställer den igen, det är många som vill ha oficiella tärningar till DoD och undrar om det är något ni kan tänkas göra?

Om riotminds skulle göra egna tärningar så är det en tärning jag skulle vilja se: T3:an. Den är nog ganska lätt att tillverka då man bara tar en sexsidig tärning men man har två 1:or, två 2:or och två 3:or.

Willie - som inte gillar att slå tärningar som inte finns

"Never judge a book by its movie."
J.W. Eagan

Fylbard

Veteran
Har oxå en T3 n/t

Den är svart med vita siffror och jättefin!

Som Ceasar skulle ha sagt; "Jag kom, jag såg, jag segrade".

Fylbard

Veteran
Vill oxå ha officiella DoD-tärningar! n/t

Jo, så ligger det till!

Som Ceasar skulle ha sagt; "Jag kom, jag såg, jag segrade".

Fyaniz

Veteran
Eller en "myntformad" tärning... fast den vore förstås lite dum att handskas med.

"There are no problems that cannot be solved with cannons"
-Chief Engineer Boris Kraus of Nuln

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Har dom inte svarat redan??

Eller har jag fel. Fick för mig det. Typ lite "off topic" när någon frågade nått om vinterskogen. Sa typ att "Tennfigurer är på G (kanske) men tärningar har vi inte tänkt på ÄN!" Inte alls så men nått i den stilen.

Jag vill fortfarande ha tärningar!! Av alla sorter. Så nu har jag sagt det igen.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Rickard

Urverk speldesign
Ännu en som har en T3

En spelare satt och slog med den och efter ett tag så utbrast han "Jag har inte slagit en enda fyra med den här tärningen!"

Inte en 5:a eller en 6:a heller men det lade han inte märke till.

/[color:green]Han</font color=green> som skrattade gott åt den kommentaren och lade upp den på hemsidan

Salir

Veteran
Varför ska man behöva t2 och t3 för?? det är väll bara två extra tärningar som är jobbiga att hålla reda på. Jag tror nog att de flesta hjärnorna kan dela en t4 med 2 och en t6 med 2, eller?

"You were not ment to be someone but to stay somewhere"

Sodivra

Champion
Annars kan du ju göra en själv.. Måla över 4an 5an och 6an..

/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!

neuter

Swordsman
Hur ska man göra speciella DoD-tärningar. Är inte alla t10 och t20 ganska lika än hur man skulle tillverka dem.

"Soylent Green is people!"

Lord Samuel

Warrior
Det är klart! Anledningen att jag drog inte T2:an var att jag tyckte att det var lite onödigt med en T3:a och hoppades på det sättet visa att det inte håller med "Jag vill inte slå tärningar som inte finns", för det skulle leda till att min fa väldigt många löjliga tärningar.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Precis, det räcker med...

Åhhh... Vitulv älskar tärningar. Finns det någon bra affär där man kan köpa ovanliga tärningar? Lite roliga former och annorlunda texturer skulle liva upp min fina tärningssamling...

"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"