Roligt med sådant intresse!Deras servrar pallar inte trycket.
Som folk sagt släppte de ju nyligen jubileumsutgåvor. Och en ny Jorges ligger som jag förstår på arbetsbordet och har så gjort ett tag.B-E Karlsson said:Vilken underbar nyhet. Hoppas att detta sätter lite vind i seglen för de grabbarna på riotminds. Kanske ett nytt släpp eller varför inte en uppdatterad Jorges.
Tycker själv att detta är 2013 coolsaste rollspelsnyhet än så länge
Jo så är det. Jag har självklart redan köpt jubileums utgåvorna och Jorges verkar var i startgroparna. Det visste jag redan och var inte ironisk. Men tack för infon i alla fall Solve. Vad jag menade men var otydlig i min glädje var att vi nu kanske kan se lite nya grejor som ett nytt äventyr eller fortsättningen på riddarsagan. De hintade om Jorges på Facebook sidan för någon vecka sedan.Som folk sagt släppte de ju nyligen jubileumsutgåvor. Och en ny Jorges ligger som jag förstår på arbetsbordet och har så gjort ett tag.
... Fast du kanske var ironisk och nämnde just de grejer de just gjort/gör ...
Skitsamma, så är det iaf.
Ironi ultra med tanke på nedåt-tummen?Mekanurg said:Såsom rejält insyltad i massor av den där produkterna, gläds jag åt släppet och reaktionen.
Ja, det var ett bra beslut av dem.Mekanurg said:Såsom rejält insyltad i massor av den där produkterna, gläds jag åt släppet och reaktionen.
Om du gillar kartor så titta in på Cartographer's Guild om du inte redan gjort det.Sapient said:(Jag hoppas f.ö. även det projektet kan komma igång igen, för jag har nog aldrig sett så fascinerande och välgjorda kartor.)
Två värjor.God45 said:Det är en rödhårig dandy klädd i rosa viftandes med en värja medan han rider en bepansrad struts!
Alls icke. Det är en coolt!-markering.solvebring said:Ironi ultra med tanke på nedåt-tummen?Mekanurg said:Såsom rejält insyltad i massor av den där produkterna, gläds jag åt släppet och reaktionen.
Plus icke-euklidisk världsgeometri. Fthagn! ;-)Svarte faraonen said:Två värjor.God45 said:Det är en rödhårig dandy klädd i rosa viftandes med en värja medan han rider en bepansrad struts!