Nekromanti RipperDoc

Largoi

Warrior
Jag är ju för fan äldre än dig... det funkar inte...
va fan är det här...*ASG*
Du har då flyt iaf... får ni som arbetar på redaktionen betalt eller är det ett frivilligt grej...(medvetet)

Jag är gud

Azagthoth

Myrmidon
...får ni som arbetar på redaktionen betalt eller är det ett frivilligt grej...

Nej vi får inga pengar. Alla redaktörer på webbsidan lägger ner tid och energi helt ideelt. Vi får knappt äran...

/Azagthoth

Largoi

Warrior
ok, då ska jag ära er med beröm då, tycker mycket om forumet kanske klagar jag mycket men tille r på Neogames vill jag iaf säga att jag tycker ändå hur mycket jag än klagar att Eon och Neotech (iaf 2:an har inte spelat 1:an så mycket) är de bästa rollspelen jag spelat

Jag är gud

Azagthoth

Myrmidon
...tille r på Neogames vill jag iaf säga...

Varför säger du någonting till Neogames på www.rollspel.nu-forumet? Tror inte några från Neogames tittar här (om man inte räknar RipperDoc då, men han kikar här som redaktör, inte frilansare för Neogames).

/Azagthoth

Johan K

Gammal & dryg
Äran skall ni definitivt ha !!!!
Ni gör ett förbannat bra jobb tycker jag !!!!

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>

ripperdoc

Myrmidon
Okej...
Kul att få en diskussion uppnämnd efter sig (igen...)

<I>Jag är ju för fan äldre än dig... det funkar inte...</I>

Ålder är inte allt. Och rent principiellt får man nog vänja sig vid att det alltid finns en hel hög med folk som är både yngre och äldre än en själv...

<I>Du har då flyt iaf... får ni som arbetar på redaktionen betalt eller är det ett frivilligt grej...(medvetet)</I>

Som Azaghtoth sade, det är frivilligt. Eller, man får betalt i annat än pengar. Ära, skaparglädje och sånt tjafs..

/RipperDoc

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>