Nekromanti Ritualkonstruktör! Finns att hämta här!

Grendel

Warrior
Efter inrådande av Herr Pluto(nium) har jag nu skapat en [color:\\"red\\"]Ritualkonstruktör[/color] i samma stil som Besvärjelsekonstruktören (de ligger i samma Excel-fil).

Här finns det -> http://www.ingenting.f2s.com/eon/besvkonstr.htm

Det var inte lätt att hitta i spagettikoden (programmet har vuxit en smula mer än vad jag först tänkte), men nu finns den här i en inte helt buggtestad version. :gremgrin:

Så om ni kunde pilla lite på programmet och hitta eventuella buggar och brister så skulle jag vara tacksam. Speciellt om ni sen skickar kommentarerna till mig: jorgen.akerklint@home.se

Tack på förhand.

Grendel

Warrior
Obs, se den som en Beta...

CHEESUS! Den har banne mig sina buggar! *kliar mig i huvudet med bekymrad min*

Dessutom saknas stöd för att Transformera till en aspekt man redan framanat, vilket är ganska begränsande. Jobbar på att komma runt just det problemet. *ser grubblande ut*

Vidare ska man kunna välja att utföra en handling under fyra timmar (Tid x8) och inte bara två (Tid x4)...

Men först ska jag sova & vara borta under helgen. *jäspar och går å packar*

marcuslinder

Veteran
Har för tyvärr ingen direkt användning för en ritualkonstruktör just nu. :gremsmirk: Men jag har använt besvärjelsekontruktören och jag älskar den! :gremsmile:

Rekommenderas varmt!

Grendel

Warrior
Nya versionen som FUNGERAR finns här! :)

Nu har jag äntligen lyckats få ihop den så att den både fungerar och är användbar. Jag vill tacka er som kommit med synpunkter *Secund, Pluto, Xzarjo*, det har hjälpt en hel del. :gremsmile:

[color:\\"red\\"] Här finns det -> http://www.ingenting.f2s.com/eon/besvkonstr.htm [/color]

Å om ni hittar buggar (igen, och antagligen inte sista gången), så skicka mig ett mejl så ska jag försöka fixa den/dem. :gremgrin: