Nekromanti Rocketmen?

NilsK

Ligist
Har blivit lite sugen på modellsamlarspelet Rocketmen av Wizkids lagom tills det är på väg att försvinna från marknaden. Så jag undrar således om någon vet var man kan få tag på boostrar i stockholm?

Eller finns det någon bra affär som jag kan beställa av?

Krille

Super Moderator
Har blivit lite sugen på modellsamlarspelet Rocketmen av Wizkids lagom tills det är på väg att försvinna från marknaden. Så jag undrar således om någon vet var man kan få tag på boostrar i stockholm?
Jag har ännu inte fått ur tummen för att lägga upp dem i foxshoppen på foxtail.nu, men förhoppningsvis efter midsommar...

NilsK

Ligist
jasså, intressant. Har du importerat själv eller hur kommer det sig att du säljer? Ska kika in efter midsommar då.

NilsK

Ligist
Ok, en annan fråga. Hur många packs behöver man för att kunna få ihop ett roligt spel skulle du säga?

Krille

Super Moderator
Hur många packs behöver man för att kunna få ihop ett roligt spel skulle du säga?
Med två boosters kan du spela med en kompis, och det är typ kul som introduktion. Med fem boosters så brukar du kunna få ihop en vettig och enhetlig trettiopoängsflotta. Med tio boosters borde du kunna få ihop en vettig och enhetlig trettiopoängsflotta i din favoritfraktion, och kan förmodligen köpa in fler skepp i flottan under spel. Då är nog spelet som roligast.

Fler än så är inte nödvändigt - då är det samlarmani och preferens av fraktion som styr, snarare än spelnöje.

NilsK

Ligist
Ok, tack för infon!

Säg gärna till i den här tråden när du fått upp Rocketmen på Foxtail. Finns risk att jag glömmer bort att kolla annars :gremlaugh: