Lite ändringar i regler, man har tagit bort mundana delen och lakt till en liten del av stridskonsts delen från krigarens väg och en del om sjukdomar, droger och gifter. Man har även lakt till en liten rollspels del där de beskriver hur man spelar rollspel. Och ett Index är tillakt.
Svårt att säga, tycker inte det är någon större skillnad mellan bökerna, Själv har jag EON 2 medans mina kompisar har 1:an. Jag skulle köpt 2:an, jag har för mig att Mundana delen är gratis på Neogames hemsida och den delen är det ända som saknas i 2:an.
>Det har inte med saken att göra, dessutom har du redan skrivit det en gång.
Anledningen till att jag kallade inlägget för Rolle Stoltz 2 var att frågan jag tog upp där var besläktad med den i det inlägg jag kallade Rolle Stoltz.
Vad han menar är att du inte borde ha kallt något inlägg för Rolle Stoltz överhuvudtaget (såvida det inte verkligen berörde en person vid namn Rolle Stoltz). Det är förvirrand för oss andra, och strider mot god forumssed.
Och så är vi en bunt gnälliga viktigpettrar, och vill du vara med här, är det bäst att du blir en gnällig viktigpetter också. /images/icons/tongue.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.