Jag antar att du lägger upp det för kommentarer, så då kommenterar jag!
Rollformuläret ser bra ut. Jag får intrycket av en skrivmaskin med kladdigt bläck — är det den känslan du vill förmedla eller rättare sagt, inte alls förmedla?
Är det något som ser lite knasigt ut, är det att du tvingats minska på graden i Rörliga manövrar och Slutledningsförmåga, särskilt i det senare fallet. Du skulle kunna minska teckenstorleken för alla färdigheter. Formuläret kommer väl skrivas ut/kopieras i A4, så jag tror inte att minskad teckenstorlek kommer bli något problem för läsbarheten.
Sedan undrar jag om rutan Anteckningar är nödvändig. Ur eget perspektiv så har jag lite svårt för så generella rutor: vad ska man skriva där; ska man sudda inför varje äventyr? Är det inte bättre att utnyttja utrymmet till något mer relevant för rollpersonen, och låta anteckningar föras på exempelvis baksidan av formuläret?
Området för Rustningsfaktor kunde kanske förändras en aning genom att flytta träffområdena så att de sitter i den ordning kroppsdelarna finns på kroppen. Huvud överst, sedan armar, o.s.v.