Nekromanti Rollspel över nätet, en öppen kampanj, är du den de söker?

frulling

Veteran
Hej allihop som trådnamnet söker jag nu några nya spelare över nätet (skype o roll20). Lite info nedan:
Jag har under många år som hunnit spelleda mycket och tror mig även blivit ganska bra inom min genre(har referenser). Den genren är främst episk öppen fantasy med stor frihet för spelarna och många trådar att utforska. Jag utformar mycket av kampanjen kring karaktärernas mål och deras utveckling. Detta går ibland ut över de senografiska beskrivningarna.
Grund principen är: din karaktär är fri att agera och ta de resultat dessa innebär från sl och spelare.
Det jag nu söker är spelare till en ny kommande kampanj. Det finns tre möjliga att system/kampanj utgå ifrån
Pathfinder episk high fantasy som de goda gudarnas förkämpar
Classifed Information, spel idag inspirerat av sones of anarcy, expendebels mdf.
Mörkrets ankomst, grå skalorna eon med inspiration från GoT och romarikes inbördeskrig.
Vilken kampanj bestämma sv spelarna gemensamt.(räcker med att vara intresserad av något ovan)

Det jag söker är;
1) någon som har tid för ett pass i veckan 1830-2300 troligen tisdag/onsdag (troligast)
2) ser "seriöst" på sitt spelande(en fråga om hur det prioriteras. Sitter själv på ett lärarjobb och 8 månaders son och att då som spelare ej dyka upp eller liknande håller ej)
3) Kommer med positiv attityd

Sedan kommer det säkert bli lite mer snack innan det körs igång.(något som jag endå önskar göra ganska snart)
Inte bortskämd? eller låter intressant? Skriv gärna i tråden eller ett meddelandet så kan vi höras mer över skype.

frulling

Veteran
Nu håller vi på med en kortare lättare pathfinder kampanjen. Denna kommer dock ganska snart vara slut. Lockar det med Eon eller något modernt, hör gärna av er(under premisserna ovan i övrigt)

Joker

Veteran
Hej! Jag är också mäkta intresserad, speciellt om det gäller Eon. Eller Gobblewix, du kanske är intresserad av att sätta ihop något? Jag har ingen större erfarenhet av roll20d men däremot av SLande och spelande (35 års spelande på nacken)