Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Lite action sista timmen låter bra! Det är i r1 det händer!Rent principiellt tar jag som sagt hellre ut en lågflygare över en aktiv spelare i R1, så jag flyttar min röst. Hoppfullt tänker jag att Xyas kanske får lite mer aktivitet av det.
Röst: @Xyas
Då det är spelets sista runda tänker jag att vi kör på ordentligt.
Jag måste erkänna att min egen bedömning får stryka på foten lite grann i beist på tid att läsa under dagen. Då var det näst bästa att gå på att gissa att folk som spelat mycket har bästa förmågan att bedöma andra spelares splstil. Men nu i sista minuten har jag en stund att läsa in mig igen och det är möjligt att jag ändrar min röst dåNjae, det där duger inte. Du bör väl göra en egen bedömning snarare än bara vagt följa odefinierade andra som borde vara bättre på att läsa tells.
Dessutom verkar du väldigt opåverkad av problemet som vi andra har i hur man måste konversera i tråden…
Att vara relativt ny hindrar en inte från att vara ulv. Det finns ju flera exempel på ulvar som glidit in till vinst genom att spela nybörjarkortet.
Så glöm inte att kolla in @w176 ni som överlever till R2
Snälla ta inte detta som (bara) smörande nuJag vet inte vad jag ska göra med min röst. De beror vad reglerna säger om lika röster? Vad händer om två alternativ får lika många röster?
Just nu ät det väldigt jämnt (6 xyas, 5 andersson) när det kommer till rösterna, och har någon en förmåga på att påverka röstningen gissar jag att det här potensiellt vore ett göttigt tillfälle att påverka.
Åker bägge ut vid lika röst? Ingen? Slumpmässig?
Förtydligande: Vid lika antal röster gäller den tidigast lagda rösten.