Hmm.. Jag hoppas att du tar tag i det här och är villig i att ta tag i saker så att det kan bli ett möte, för det har varit skitdålig uppföljning på de
andra gångerna
folk har
sökt efter
folk, vilket resulterat att det inte har hänt något.. Det finns väl c:a 2T20 forumiter från Norrköping på forumet så det vore väl inte såå svårt att hitta några?
Jag hoppas att åldern inte ska vara något problem, för jag tror jag är den äldre av norrköpingborna och jag är "blott" 24 år.. Annars brukar (tror jag) Dragons Den anordna <A HREF=http://www.dragonsden.se/>spelkvällar</A> på måndagar i Linköping och ibland även "vuxenkonventet" KonVux (se hemsidan)..
Själv är jag riktigt sugen på att sätta igång med rollspelandet igen.. Har haft uppehåll i 2 år nu och jag behöver några att testa mina husregler och tankeexperiment på.. Nog för att jag normalt spelleder rätt ordinära äventyr.. Mina erfarenheter har jag mest från svenska rollspel, även om jag spelat en del Shadowrun, Deadlands och Fading Suns.. Jag hoppas att du är spelledare i de rollspel du nämnde, för jag har lustigt nog inte spelat DnD, Rulemaster eller Gurps och skulle gärna vilja testa det..
Hör av dig... och jag kan verkligen inte poängtera nog att
du ska höra av dig.. Ett måste, annars kommer det inte att hända något.. Jag bor i Haga nära Stockholmsrondellen, men jag tror inte avståndet är något problem..
/
Han som har spelat i 18 år och är spelledare i DoD, Deadlands, Feng Shui och In the Dark och som har rollspelen Agone, Universalis, Gondica, Tellus och Western (som alla, förutom Western, skulle kunna testas)