Nekromanti Rollspel i GBG till hösten här också.

Flurtis

Hero
Jaha som dagsläget ser ut nu så blir det en flytt till GBG (Eller nästan, Kungälv) till hösten. Förmodligen rör det sig om september månad mellan tummen och pekfingret. Självklart vill man ju ta med sin hobby så jag undrar om det finns något glatt folk som vill ha med mig?

Hur är då jag jag och vad söker jag? Ja jag ser mig själv som en glad trevlig man i mina yngsta år (21). Söker spelgrupp som gillar mysiga nätter och varma promenader :p Nej skämt och sido. Jag spelar det mesta och har inga speciella rollspelsfobier. Dock så vill jag ha det rätt så regelbundna spelmöten dvs man bokar in varje onsdag och försöker hålla varje onsdag ledig för rollspel. Självklart finns det undantag men ni fattar nog vad jag menar.

Spelar allt och vill spela det jag inte spelar. Anser att system skall anpassas till spelupplevelse och inte tvärt om. Kan tänka mig att spelleda en kampanj i: DoD, EON, Deadlands eller någon annan savage worlds setting, eventuellt CoC. Skulle helt klart vilja utveckla mig själv inom friform och samberättande.

Viktigaste kravet är dock att spelgruppen är bra dvs trevligt folk, spelar för att umgåss, bra spelkemi samt spelar någorlunda regelbundet.

Referenser från nuvarande spelgrupp: Legion och Daniel Andersson

//Flurtis som håller tummarna :gremlaugh: