Nekromanti Rollspel Lund/Malmö/Staffanstorp

liddellpower

Veteran
Hej spelare!

tänkte checka om där finns några människor i Lund/Malmö/Staffanstorp området som är intresserade av att spela Vampire/Neotech/All Flesh Must Be Eaten/Mutant/Drakar&Demoner(chronopia). Vi är några som har alla böcker som behövs, men vi är inte tillräckligt många för att spela.

finns där någon som är intresserad av at spelleda så vore det jättekul ochså.

Johan K

Gammal & dryg
Well, är lite sugen på Vampire. Är det Maskeraden ni kör med elelr Reqiuem ?
Berätta lite mer om er !

/ Johan K, som gjärna spelar lite.

liddellpower

Veteran
det är maskeraden vi kör, vi är ett spelgäng som har hängt ihop de senaste 10 åren ungefär fast de senaste åren har vi inte haft tid att spela så mycket.

är där något mer du vill veta så är det bara att fråga! :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Ok, det låter ju trevligt.
Vad tror du om at träffs & se vad vi kan komma fram till ?
Är ruggit sugen på at köra lite Vampire igen... :gremlaugh:

srfnzc

Veteran
Jag är intresserad av Neotech, söker själv även spelare/SL som kan tänka sig att spela/spelleda Hârn. Så, var bor ni? Vad lägger ni fokus på när det handlar om själva rollspelet?
Själv är jag hemmahörandes i Malmö sedan ett par måndare tillbaka...

/ Magnus

Mjateznik

Veteran
Lagom till hösten så ska jag flytta till Malmö och kommer då behöva hitta folk att spela rollspel med. Av ovan nämnda spel är jag mest intresserad av Vampire och Neotech, dock har jag väldigt begränsad kunskap i båda. I övrigt är jag intresserad av att komma igång med EON spelandet.

bobojellek

Veteran
hej, jag har dammat av gamla vampire(tM)-böcker och börjar få upp intresset igen, undrar hur man hittar några som man kan spela med. har egentligen bara spelat vampire sen jag blev "vuxen", så det är det spelandet jag letar efter. men också requiem, har köpt några böcker, men inte läst ordentligt. hjälp?