Nekromanti Rollspel.nu 10 år

Helmgast
Är det något planerat 10-årskalas? Om inte så tar Shaguliterna gärna på sig det ansvaret så kan det kombineras med vår fjärde Gothconpub.

Mer info om puben kommer längre fram!

Foggmock

Myrmidon
Självklart måste det firas, men jag tror det blir roligare med spelhelg som vi hade på femårskalaset (JÄVLAR har det redan gått fem år?!). Sverok Stockholms kansli var väl sådär bra i sammanhanget, men kan funka igen. Bättre sovplatsmöjligheter krävs nog dock.

Helmgast
Ska vi i Shaguliterna planera ihop nåt? Eller blir det nåt arrangemang nån annanstans? Vi gör det gärna, men om nån har nån storslagen plan så kommer vi gärna som besökare istället.

seinet

Swashbuckler
Har ni energi att fixa iordning något tycker jag att ni skall göra det (dessutom lär det väl bli i Göteborg i sådana fall vilket bara gör det ännu bättre).

Den största frågan är väl Lokal antar jag. Den skall ju vara hyffsat central (inte på något ställe där bussarna bara går en gång i halvtimmen eller mer sällan) och så skall den helst vara gratis. En fördel om det finns många rum man kan vistas i. Kanske skulle en skola vara bra.

Spelbara spel lär ju inte vara några problem att få dit.

Det största problemet är nog att hitta på saker som motiverar folk att resa från andra sidan sverige för att vara med och fira. Givetvis tycker jag att födelsedagstårta skall finnas med som ett inslag även denna gång.

/S. Wintermute - Skall gå och dricka öl med ett gäng västmensaner snart :gremtongue:

Johan K

Gammal & dryg
Well, ser ut som jag kan komma på GC-puben detta år. Så det vore ju synnerligen trevligt att passa in det med 10års-kalas av wrnu.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Det finns i läget inga direkta planer från redaktionen, annat än "det vore kul", men åtminstone jag är gärna på om något ska planeras.

Man Mountainman

Storsvagåret
Nog måste det väl vara fem år sen? Jag vill minnas att wrnu fyllde fem samma år som D&D fyllde trettio, och D&D fyllde ju trettio 2004, som alla människor vet.

chrull

Stockholm Kartell
Ett wrnucon i malmö skulle kunna vara en grymt bra ursäkt för mig att besöka köpenhamn :gremlaugh: