Nekromanti Rollspel.nu;are på LinCon

Mask_UBBT

Hero
Tja, tänkte mest kolla vilka wrnu:are som tänker infinna sig på LinCon, vad de har planerat, och var man kan få tag på dem om man själv dyker upp...

On a related note så undrar jag om det finns någon som har koll på vad det kostar att ta sig till och från Linköping från Stockholm... Samt om någon har planer på att åka bil, och klarar av att ha en prydlig liten rollspelare extra med... Carpool, lixom...

/Mask

Olle Linge

Snigel
Snigelskreck!

Jag kommer. Jag har inte planerat in någonting alls, så är det någon som vill spela något eller hitta på något är det bara knacka på lite så blir det nog trevligt! Jag bor i stan och jag brukar mest titta in och se vad som händer och kanske spela lite med folk man träffar. Jag är öppen för förslag med andra ord!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
LinCon och SJ

Jag kommer vara där. Jag har planerat att spela Magic riktigt uselt, komma på en pinsamt dålig plats i SM-kvalet och sedan sitta och sura tills någon föreslår att jag ska spela något spel.

Det här är vad jag brukar använda mig av när jag vill förflytta mig från Linköping till Stockholm eller tvärtom. Det går inte lika fort som tåg, men man vet vad man får betala. Det finns fyra olika priser att välja mellan till skillnad från SJ:s 40 olika priser.

/tobias

Foggmock

Myrmidon
Givet, mannen!

Jag ska sitta i Gardeners Looney labs/wrnu/spelwebbenrum och dema Icehouselir. Blir turneringar i IceTowers och kanske Homeworlds. I övrigt tänker jag bara softa och slappa och mumsa Linconburgare. Verkar inte finnas några intressanta rollspelsarrangemang i år, så jag tänkte ge mig på att testa ett par av de brädspelen jag inte testat så långt.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Bah, Lincon!?

Klart jag kommer vara där. Jag ska arrangera Spelwebben/Looney Labs/wrnu-rummet tillsammans med Gardener och Yyrkoon och jag kommer väl mestadels hålla i wrnu-delen, sälja buttar, ta emot sponsring och visa upp min vackra inbjudande nuna för alla som är osäkra på om rollspel verkligen är ofarligt. :gremgrin:

Olle Linge

Snigel
Säg bara till...

...om ni behöver ha hjälp med något. Än så länge har jag inget inplanerat och då kan jag lika gärna göra något vettigt ^^

Brixton

Veteran
Klart man kommer vara där. Jag ska arrangera USCM så ni får gärna komma förbi vårt anmälningsbord och säga hej.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Och jag ska vara med och spelleda ovan nämnda arrangemang. Och laga lite pannkakor förstås. :gremwink:

Rickard

Urverk speldesign
Jag kommer att befinna mig på LinCon.. Hela fredagen är jag uppbokad.. Är ledig alla andra dagar (och det betalade jag 200 spänn för!) men på lördagen så ska jag festa och/eller grilla med några kompisar..

Antagligen kommer jag att svänga förbi Looney Labs ibland.. Vi synes där!
Jag kan tänka mig spelleda något för er eller bara njuta av några roande partier Once Upon a Time..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som tycker det var lite roligt att Mask mest gjorde inlägget för att tigga skjuts

Johan K

Gammal & dryg
Risken är överhängande...

Tja, tänkte mest kolla vilka wrnu:are som tänker infinna sig på LinCon, vad de har planerat, och var man kan få tag på dem om man själv dyker upp...
Med lite vilja, våld & vacelin så hoppas jag att jag dyker upp. För det skulle vara välldans skoj att åka dit ju !!

/ Johan K, som otåligt väntar på att klockan ska bli 17:00, så man kan lira lite Vampire.. :gremtongue: