MattiasLejbrink
Swordsman
Okej det är lite löjligt med mems ibland. Okej, Harlem Shake är "nästa Gangnam Style". That being said, här är Rollspel.nu Harlem Shake.
Rollspel.nu Harlem Shake
Rollspel.nu Harlem Shake
Fy fan vad jag hatar dig just nu. Jag har 1) försökt vara borta från forumet för att försöka förbätta mitt psyke och 2) undvika Harlem Shake bara för att jag inte vill att det ska bli som Gangnam Style igen.MattiasLejbrink said:Okej det är lite löjligt med mems ibland. Okej, Harlem Shake är "nästa Gangnam Style". That being said, här är Rollspel.nu Harlem Shake.
Rollspel.nu Harlem Shake
No offense taken!Paxen said:Fy fan vad jag hatar dig just nu. Jag har 1) försökt vara borta från forumet för att försöka förbätta mitt psyke och 2) undvika Harlem Shake bara för att jag inte vill att det ska bli som Gangnam Style igen.MattiasLejbrink said:Okej det är lite löjligt med mems ibland. Okej, Harlem Shake är "nästa Gangnam Style". That being said, här är Rollspel.nu Harlem Shake.
Rollspel.nu Harlem Shake
Nu måste jag skriva ett inlägg om detta samtidigt som jag måste försöka ta reda på ursrunget för Harlem Shake. Farväl, närmsta 2 timmar.
För att det inte ska missförstås, jag hatar inte dig något, man måste ju överdriva. Det var faktisk roligt, och min sambo tyckte att det var speciellt roligt att se mig börja gråta.
Hade du brytt dig lika mycket om de dansat tango? Tango är ju nationaldans i Argentina. Är det en annan sak?Anchorman said:Hoppas verkligen den här trenden dör ut så snart som möjligt.
Harlem shake är en riktig dansstil som funnits länge, det är en stor kulturell grej i harlem. Den här trenden är bara pinsam.
youtube.com/watch?v=IGH2HEgWppc
Recca said:Hade du brytt dig lika mycket om de dansat tango? Tango är ju nationaldans i Argentina. Är det en annan sak?Anchorman said:Hoppas verkligen den här trenden dör ut så snart som möjligt.
Harlem shake är en riktig dansstil som funnits länge, det är en stor kulturell grej i harlem. Den här trenden är bara pinsam.
Jag förstår hur det skulle kunna va en annan grej men samtidigt så är det ju publicitet också.
Dude, chill out.Anchorman said:Hoppas verkligen den här trenden dör ut så snart som möjligt.
Intressant det där, att det dykt upp en harlem shake, en dans från ett område med historia av sociala problem, och inte en tango shake eller någon annan shake uppkallad efter en dans som är kulturellt etablerad i vit medelklass. Kanske det har något att göra med........Recca said:Hade du brytt dig lika mycket om de dansat tango? Tango är ju nationaldans i Argentina. Är det en annan sak?
HARLEM SHAKE.Arvidos MC said:Jag skulle gärna se lite video på hur riktig harlem shake ser ut.
Exotisering egentligen, men det var inte lika roligt att trolla Recca med det.Ond bråd död said:Privilegie?
Ja, jag hittade just den!krank said:HARLEM SHAKE.Arvidos MC said:Jag skulle gärna se lite video på hur riktig harlem shake ser ut.
Antar jag.
Samma här.Arvidos MC said:Jag kanske verkar tråkig, men jag är med Anchorman här. Jag visste inte att Harlem shake var en riktig dans. Nu när jag vet det tycker jag att memet har en trist attityd.
MattiasLejbrink said:Okej det är lite löjligt med mems ibland. Okej, Harlem Shake är "nästa Gangnam Style". That being said, här är Rollspel.nu Harlem Shake.
Rollspel.nu Harlem Shake
Sweet! Tack, Eksem! :gremdrink:Eksem said: