finns juh massor.. och mud är en fet del av dom som är gratis. de som inte är gratis är mycket bättre.. håhåjaja. om du läser codextidningen lite då och då så har dom ett par fina artiklar om just onlinespel..
de senaste torde vara arachyonline.. och det största är nog ultima online. sök på dem så hittar du hur man kan skaffa hem det till sin kära dator.. så svårt borde det juh inte vara.
sen finns det massor av virtuella verkligheter där man inte håller på och slåss hela tiden, lite mer som 3D chattar.. personligen tycker jag att dom kan vara mycket mer tuffa än något onlinerollspel.. jag menar, hur verkligt är det att man inte ska kunna dö helt å hållet bara för att dom ska kunna få ihop lite mer spelare (folk blir juh så jävla kinkiga när de dör och måste skaffa sig en ny rp, därför återupplivar dom alla döda rp, och det hatar jag)..
tjo. sådärja.. nu vet du väll det. (snälla, spela inte onlinerollspel! dom är så jävla kassa.. slåss hela tiden, hur verklighetstroget är det??! spela bordsrollspel i stället!!)
[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]