Nekromanti Rollspel på Tradera

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nu har jag, efter moget övervägande, beslutat mig för att göra mig av med alla rollspel som jag med största sannolikhet inte kommer att spela. Kanske kan någon annan få nytta av dem och det är ju alltid bra. Således har jag spenderat morgonen med att mosa upp rubbet på Tradera.

Här finns alla mina auktioner listade: http://www.tradera.com/auktioner/Yassilus

Ackerfors

Alas, your rapids!
flurtis said:
Snygga ballerinaskor :gremwink:
Japp, de passar dock inte längre, men de är synnerligen bra att ha tärningar i. Slå till!

neowyn

Swordsman
hmm en del intressanta grejer...
Funkar det bra med tradera? jag har alldrig köpt grejer där.
Om man köper mer än en sak blir frakten 55 per grej då eller? någon som har koll på vikt mm

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
öh, ser jag vad jag tror att jag ser? En MC-grundbok som inte är typ ett par hundra sidor med en lös pärm?

Och jag som inte börjat få lön än... SKIT!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag har bara köpt på Tradera hittills och det har fungerat jättebra. Återstår att se hur det går att sälja, men jag tror att även det fungerar fint.

Eftersom frakten har med vikt att göra så blir frakten högre totalt, men mindre per bok, om man köper flera. Jag kan ju se till att skicka det så kostnadseffektivt det går, men det är dyrt att skicka inom Sverige, bra mycket dyrare än vad som är rimligt. Att skicka alla tre Gemini-böckerna i ett paket kostade exempelvis 77 kronor.