Nekromanti Rollspelare Hudiksvall

Kricka

Veteran
Rollspelare kring Hudiksvall sökes för rollspelande, spelmakeri eller speltestande. :)
Jag har varit SL i bland annat Starwars och tycker om att spela spel så som vampire, rymd eller drakfantasy. Annars är intresset ganska brett. Brukar gilla det mesta som inte går ut på att skapa karaktärer i 10 timmar för att sen gå till en dungeon och dö.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag har för mig att jag nämnt en Star Wars-kampanj här på forumet några gångar, där vi började som stormtroopers och körde "cops" på en ökenplanet... En av de kampanjer jag varit med om som jag gillat mest.

Det var Kricka här som var spelledare =)

Jouna

Veteran
Hej! Jag skulle vara intresserad av att spela rollspel. Spelade mycket i tonåren, mest drakar och demoner, sen började jag om när jag pluggade i Umeå men spelade inte så länge tyvärr då jag flyttade därifrån. Har länge haft ett sug att börja spela igen och bor numera i Hudiksvall sedan två år tillbaka. Får gärna höra av dig!

Kricka

Veteran
Fler rollspelare är välkomna. Det är en öppen starwarsgrupp där vi spelar imperiesoldater så det är inga problem att ta in nya i kampanjen.