Nekromanti Rollspelare i Dalarna?

Bubo bubo

Veteran
Jag är en kvinna i Bolänge, som för flera år sedan tillbringade rent ohemult mycket tid med att spela rollspel. Nu börjar jag känna mig lite sugen igen, och tänker att man kan kasta ut en trevare här.
Jag är 37 år, och har spelat det mesta; fantasy, skräck, western, SF. Mycket AD&D, Rolemaster, Kult och Vampire.
Jag gillar dramatiska, utlevande rollspel, men är öppen för det mesta (men helst inga vampyrer, det känns lite mättat). Mina gamla rollspelsvänner bor i Stockholm, så jag vill träffa nya nu.
Är du en rollspelsnörd i min ålder, eller vilken ålder som helst som känner dig manad, får du gärna höra av dig. Jag har familj, studier och jobb, så jag kan inte delta i spelmaraton, men jag har god vilja och fantasi som kanske kan uppväga detta faktum... :gremsmile:

Bubo bubo

Veteran
Hej Jonny!
Kul att du svarade! Tyvärr är Avesta lite för långt bort för mig, jag bor i Borlänge, annars lät det kul. Å andra sidan vet man ju aldrig vad som händer i framtiden...

hälsningar
Jenny

frulling

Veteran
leta själv folk för ett tag sedan. I Borlänge finns det flera sveroks föreningar och av de jag har hittat verkar länken nedan vara aktiv. Kan vara en idee att försöka få kontakt med någon där kanske.
http://www.maxreboband.se/

Eirik

Veteran
Sitter lite i samma sits, i en håla ett par mil från Borlänge ... alla andra blev plötsligt "vuxna" vid 30+ ??? Men, men det måste gå att kombinera villa, kids, jobb och Rollspel eller hur? =) Får ni ihop nått i Borlänge kan jag lätt tänka mig att pendla några kvällar i månaden.

(ska kolla upp länken ovan, tack)

/Stormcrow