Nekromanti rollspelare i salem med omnäjd

shaithan

Warrior
tja jag söker efter ett glatt gäng som rollspelar gärna penna papper rollspel i salem med omnejd

Möller

Hubert Hortlax
Berätta lite om dig själv!

Har du spelat bordsrollspel förr? Vilka? Vad gillar du? Även om du inte har spelat rollspel förut har du kanske någon preferens ändå - fantasy eller tonårsdrama, t.ex.

Hur gammal är du? Vad sysslar du med? Sånt är inte superviktigt, men det kan underlätta matchning.

shaithan

Warrior
har kört gamla mutant och d&d samt en god vänns egen utveklade rollspel alaria1318 som är baserat på d&d. så lite om mig själv då är en glad kis på 22 bast som älskar fantasy och scifi

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
shaithan said:
har kört gamla mutant och d&d samt en god vänns egen utveklade rollspel alaria1318 som är baserat på d&d. så lite om mig själv då är en glad kis på 22 bast som älskar fantasy och scifi
Jaha du spelar med hjältepoäng, jag har testat det systemet och det är ganska coolt.
Jag bor i stockholm och skulle gärna hoppa på att dra ihop en grupp, har två som jag vet är intresserade med.

shaithan

Warrior
låter mkt nice, har ingen gm erfarenhet så det får någon annan stå för+ jag har inte några böcker heller :(, men gärna något mutant :gremlaugh: