Nekromanti rollspelare i uddevalla

Erufailon

Swordsman
eftersom jag flyttar dit nu i slutet av augusti för studier på högskola så undrar jag såklart om det finns någon spelgrupp eller förening som vill ta upp en, spelar och spelleder mest friform just nu men det mesta går ner :gremwink:

Erufailon

Swordsman
Re: Det beror på...

jadå :gremwink:
finns det någon plats så hoppar jag gärna in...
kommer flytta dit nån gång den 15-16 augusti.

något som skulle vara bra är att veta vad ni spelar för rollspel, men jag är öppen för det mesta.

Morgoth

Swashbuckler
Augusti, va?

Tja, det är inte så att vi har en förening eller något i den stilen, och vi har inga fasta spelmöten. Dessutom brukar dessa vara ganska flyktiga nufföti'n och vi byter ofta rollspel. Trist, va?

Just nu verkar det som om vi skall spela Mutant: Undergångens Arvtagare ett tag, men det är inte min kampanj, så jag vill definitivt inte bjuda in någon. Om det är angeläget så kan jag ta upp det, dock. Men eftersom du inte kommer förrän först i augusti så kan det ju hända att vi har tröttnat på MUA och börjat spela något annat.

Kort sagt: förvänta dig vadsomhelst (säg till i förväg om det är något särskilt spel du är allergisk mot).

Mogz

Erufailon

Swordsman
Re: Augusti, va?

i min rollspelsgrupp hör i göteborg så är det väldigt sällan vi spelar långa scenarier, det brukar bli enkvällsscenarier lite för ofta :gremwink:
och nej jag är inte allergisk mot något :gremwink:
mutant verkar ok, spelade ett mutant scenario på årets gothcon, det var väl inte det bästa jag spelat... hoppas ni kan visa mig en bättre sida av mutant ifall jag inte kommer för sent för det så att säga :gremwink:

nej nu har jag nog förbrukat mina :gremwink: smileysar...