Vi är en spelgrupp belägen i umeå med för få spelare och vi söker därför en till! Okej, vi är fyra (fem) personer med SL, men två spelar med en annan grupp också och en av dem prioriterar den gruppen medan en annan (jag själv faktiskt) prioriterar denna grupp. Således blir vi ibland bara två spelare, vilket enligt oss är för lite. Varför skrev jag då en spelare inom parentes? Jo, vi har en spelare till, men han är med så sällan att han knappt räknas.
Så om du är en rollspelare i Umeå som antingen saknar spelgrupp eller helt enkelt vill spela mer, tveka inte att skicka ett mejl HerrBalderk@thevortex.com eller ett Pm till mig!
Vad spelar vi då för rollspel? Vi har faktiskt det mesta! Just nu spelar vi Neotech, men ett spel i Delta green är på väg. Vi har även:
-D&D3e
-D&D3e: Ravenloft
-D&D3e: Forgotten realms
-D&D3e: Wheel of Time.
-Vampire: Dark Ages
-Wraith: The oblivion
-Changeling: the dreaming
-Kindred of The East
-AD&D 2nd Edition
-All Flesh Must Be Eaten
-Dragonlance 5th Age
-Drakar och Demoner: Chronopia
-GURPS: Discworld
-Hunter: The Reckoning
-Kult
-Little Fears
-Neotech
-Neotech 2
-SLA Industries
-Stjärnornas Krig
-Svenil
...Och det var nog allt!
För mer information om spelen och spelgruppen skicka ett PM till XertaiX eller icq:a honom på icq nr: 56923255
Tacksam för svar!
MVH
/Jonas
Så om du är en rollspelare i Umeå som antingen saknar spelgrupp eller helt enkelt vill spela mer, tveka inte att skicka ett mejl HerrBalderk@thevortex.com eller ett Pm till mig!
Vad spelar vi då för rollspel? Vi har faktiskt det mesta! Just nu spelar vi Neotech, men ett spel i Delta green är på väg. Vi har även:
-D&D3e
-D&D3e: Ravenloft
-D&D3e: Forgotten realms
-D&D3e: Wheel of Time.
-Vampire: Dark Ages
-Wraith: The oblivion
-Changeling: the dreaming
-Kindred of The East
-AD&D 2nd Edition
-All Flesh Must Be Eaten
-Dragonlance 5th Age
-Drakar och Demoner: Chronopia
-GURPS: Discworld
-Hunter: The Reckoning
-Kult
-Little Fears
-Neotech
-Neotech 2
-SLA Industries
-Stjärnornas Krig
-Svenil
...Och det var nog allt!
För mer information om spelen och spelgruppen skicka ett PM till XertaiX eller icq:a honom på icq nr: 56923255
Tacksam för svar!
MVH
/Jonas