Nekromanti Rollspelare sökes i Göteborg.

Lakrits_UBBT

Veteran
Hej,

Jag söker lite roligt folk att spela med i Göteborgsområdet. :gremsmile:

Är intresserad av att spela lite modern-horror-aktiga kampanjer och spel, med mycket focus på karaktärer och deras interaktion med varandra och sina miljöer, rulla tärning och bolla siffror får gärna komma i andra hand för intressanta situationer.

Om detta låter som något som du skulle tycka var kul så hör gärna av dig här på forumet eller till min mejl (spookyeye@gmail.com) så kan vi se om vi kan få ihop något. :gremsmile:

ratatatata

Veteran
Jag har tänkt samma tanke! Så nu hänger jag på denna tråd och vem vet, kanske kan något spelsällskap förbarma sig över oss båda (och direkt till Lakrits: två är ju åtminstone bättre än en).

Jag skulle gärna komma i kontakt med ett spelsällskap i Göteborgsområdet. Jag är 29 år gammal och har spelat rollspel sedan jag var åtta eller nio. Har dock haft ett långt uppehåll de senaste åren och är därför allt annat än uppdaterad på allt som hänt efter .. tja, Mutant Chronicles ungefär. Kan dock påpeka att jag kommit igång med rollspelandet igen sedan ca ett halvår men min nuv. spelgrupp kan tyvärr träffas extremt sällan.

Jag är lugn och snäll och kan bjuda på obegränsade mängder snus vid ev. spelmöten. Det spel jag spelat mest är DoD Expert och också en hel del Pendragon, Kult (men det är lääänge sen), Mutant/ nya Mutant, Wastelands, Sagan om Ringen/ MERP och CoC. Jag ägde och älskade, men spelade nästan aldrig, Castle Falkenstein. Är väldigt sugen på att spela en del av de spel jag läst om här, tex Höstdimma och Saga.

Jag är däremot måttligt intresserad av extremt p.g.-spelande eller spelgrupper där deltagarna har mailadresser som slutar på @sverigedemokraterna.se, @antifeminist.se eller liknande.

Låter det inte fantastiskt? Skicka ett PM eller skriv en rad här i så fall!