Nekromanti Rollspelare sökes i Halmstad.

Torvik

Veteran
Kommer ganska snart köra igång en kampanj i Eon i Halmstad. Har en grupp som ska spela men kommer även att ha så att folk som aldrig har spelat rollspel eller Eon heller för den delen kan få prova på. Ni kommer få vara med om att skapa er karaktär och sen vara med den vanliga spelgruppen för en kväll eller två för att se hur de funkar och om det är något för er. Tjejes sökes speciellt eftersom jag sällan spellat med tjejer då det verkar vara brist på er i rollspels samhället i Halmstad. Vill ni prova på hör av er till mig på min mail: pasi.ranne@swipnet.se eller dyk up på spelföreningen First där det nästan alltid finns nån som vet var jag håller hus.

//Torvik aka Pasi

Torvik

Veteran
Re: Lite felplacerat. Borde kanske flyttas. [NT]

Woopps... stämmer... sorry... nån moderator som känner sig snäll o flytta de till Kontaktannons eller ska jag bara skriva ett nytt?

Va? (ANT)

Vad menar du egentligen? Förväntar du dig att någon som aldrig spelat Eon skulle vara på Eonfoumet?

Mvh Victor Palm...

...Som snart har läst ut Svärdsspel i Hadarlon.

Helmgast
Re: Va? (ANT)

Jag har varit på Neotech, Drakar och Demoner samt Gondica, trots att jag bara spelat Neotech & Gondica en gång var, och DoD kanske fem.