Nekromanti rollspelare sökes i umeå regionen

generalwinter

Veteran
just flyttat till vännäs för att plugga. och nu förskar jag hitta tid att fördriva mina helger med.

jag Sl själv eon.

och spelar alla andra typer av rollspel.

Korpa

Umenörd
Varje onsdag är det spelkvällar på Klossen (en byggnad belägen i Ålidhem centrum) och där kan det vara möjligt att hitta spelare/spelledare.

Om du har facebook kan jag rekommendera att du hittar igen Klossen så får du bättre information än jag kan ge dig. :gremsmile:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
generalwinter said:
ok det får jag göra. men under veckor är det tungt då jag pluggar till 20.30 varje dag.
Jag tänkte föreslå medlemsdagen som en av de lokala föreningarna har på lördag, men det ser ut som att du redan har hittat den. :gremsmile:

Korpa

Umenörd
Medlemsdagen blev av. Jag är lite fundersam på om jag såg dig där, men om det var du så hann du gå innan jag hann säga hej.

generalwinter

Veteran
jo jag var där en sväng men tyckte ja mest såg warhammer spelar o det är inte riktigt min grej jag vill spela bordsrollspel...

Korpa

Umenörd
Alla våra warhammerspelare är rollspelare också (såvitt jag vet), och en av våra medlemmar hade förberett ett rollspelsäventyr som spelades på kvällen. :gremsmile:

Det var synd att du inte stannade, det blev en riktigt trevlig medlemsdag med mängder av olika spel.

generalwinter

Veteran
ok det var ju dumt att jag inte gjorde det då... men det kommer kanske fel tillfällen eller kanske finns några grupper som spelar regelbundet... eller så . annars kanske man får starta en eon grupp i krokarna.

Korpa

Umenörd
Det finns gott om spelare i Umeåtrakten, men det är väldigt få av de som är aktiva på det här forumet, åtminstone av de rollspelare jag känner bäst.

Det planeras en speldag/spelhelg i maj, annars är det spelkväll varje onsdag och jag tycker att det inte borde vara omöjligt att hitta rollspelare.

generalwinter

Veteran
ne det borde ju inte vara den men jag pluggar till kl.20.30 på onsdagar i vännäs. så det hade ju varit trevligt annars. o maj var lite långt borta.

de va ju tråkigt att det inte var mer aktiva på detta forume då... så det hade gott o få tagi i någon grupp eller likande.

Craygh

Swordsman
Jag spelar rollspel I umeå och känner lite mer folk som spelar dessutom, men jag är i Ohio för tillfället. Skicka mig ett PM så kan vi snacka lite.