Nekromanti Rollspelsöl i Stockholm fredag 17/3

Caligo

Swashbuckler
Skall till Stockholm nu på fredag och tänkte spendera e.m. och kväll på något cafe och/eller pub. Känner dock inte så många i sthlm men tjöta lite rollspel och ta en öl kunde vara trevligt!
Alltså kaffe eller.... Gärna i närheten av rådmansgatan. Är nästan blind men är hyfsat mobil ändå :)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
I närheten av Rådmansgatan kan jag varmt rekommendera både Man in the Moon och Bierhaus.

anth

Vetefan
Caligo;n225756 said:
Skall till Stockholm nu på fredag och tänkte spendera e.m. och kväll på något cafe och/eller pub. Känner dock inte så många i sthlm men tjöta lite rollspel och ta en öl kunde vara trevligt!
Alltså kaffe eller.... Gärna i närheten av rådmansgatan. Är nästan blind men är hyfsat mobil ändå :)
Definiera "e.m. och kväll".

I värsta fall jobbar jag till 20:00, men jag jobbar ett stenkast från Rådmansgatan.

Caligo

Swashbuckler
anth;n225815 said:

I värsta fall jobbar jag till 20:00, men jag jobbar ett stenkast från Rådmansgatan.

Jag tänkte hänga på ett cafe under dagen och sedan till en oub i närheten tills de stänger :)

Caligo

Swashbuckler
anth;n225815 said:

Var du sugen på öl eller två? Sitter här nu på espressohouse Hötorget men tänkte mig att ramla in på nån pub i närheten av rådmansgatan...

Shameless bribe: jag bjuder första forumiten på en öl!! :)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag måste tyvärr utebli. Jag har ett stort kalas att förbereda tills i morgon.

Caligo

Swashbuckler
Dante;n225768 said:
I närheten av Rådmansgatan kan jag varmt rekommendera både Man in the Moon och Bierhaus.
Svårt val!!! Båda ligger bra till. Är just nu på hötorget men bor jättenära Bierhaus (tror jag).