Nekromanti Rollspelsdag i Linköping den 16/2

RasmusL

Champion
http://www.facebook.com/events/464096093653483/

Sara Olsson said:
[Beskrivning]

Hej gott folk!

Nu är det dags för ännu en rollspelsdag så vässa pennorna och träna era tärningar!
Kom som du är, bli någon annan, byt personligheter från spel till spel eller förbli dig själv när du hoppar in i olika magiska världar i händerna på dina vänner och spelledare!

Givetvis kommer föreningen Northern-Lights som sponsrar eventet att bjuda på fika :gremsmile:

Har du skrivit ett nytt rollspel som du vill få feedback på? - Ta med det och ragga spelare

Är du nyfiken på vad det här med rollspel är för något? - Ta med en kompis eller kom förbi själv

Var det eoner sedan du rollspelade sist? - Passa på och upplev hobbyn under en dag utan vidare åtaganden

Vill du hitta en grupp att spela med mer regelbundet? - Kom och låt oss hjälpa dig med det

Om ni vill komma och spelleda hjälper jag er gärna med att skriva en liten text här nedanför om erat arrangemang, det är bara att höra av sig till mig (Sara Olsson).

RasmusL

Champion
Recca said:
Tufft. Ska du dit?
Jag siktar på det i mån av tid, det har varit trevligt de senaste två gångerna och vi har en omarbetad spelpitcharstrategi att testa så det kan nog bli kul :gremsmile:

Recca

Femme Fatale
Elmrig said:
Recca said:
Tufft. Ska du dit?
Jag siktar på det i mån av tid, det har varit trevligt de senaste två gångerna och vi har en omarbetad spelpitcharstrategi att testa så det kan nog bli kul :gremsmile:
Kul. Hoppas jag kan då oxo då ^^