Deckard
Veteran
Ikväll så träffades vi ett gäng, 12 personer tror jag det blev faktiskt, och snackade generellt om rollspel samt så försökte vi organisera oss lite. Detta var ett resultat av diskussionen "(Spelmakande) forumiter i Malmö". Som det ser ut just nu så kommer vi att träffas en gång varannan vecka på måndagar plus en del annat, till exempel så ska några av oss träffas på torsdag för en omgång Apocalypse World. Platsen för träffarna är Spelens Hus i Malmö och vi har just slängt ihop en sluten Facebookgrupp vid namnet "Rollspelare är vi allihopa" (så går det då Acenchious får bestämma namn) för alla som vill vara med och snacka, spela, diskutera projekt och framförallt träffa nytt folk att göra dessa saker med.
Jag tänkte att vi utöver Facebook gruppen kanske kan posta aktiviteter och liknande här bara för att göra det lättare för andra att hitta oss. Om det är någon som vill vara med så är det bara att säga till; alla är välkomna!
Jag tänkte att vi utöver Facebook gruppen kanske kan posta aktiviteter och liknande här bara för att göra det lättare för andra att hitta oss. Om det är någon som vill vara med så är det bara att säga till; alla är välkomna!