Nekromanti Rollspelshörnans FAQ om upphovsrätt uppdaterad.

peterb

Swordsman
Med en viss oregelbundhet brukar jag tråka ut forumet med blänkare om att min (i mina egna ögon :gremsmile: ) förträffliga serie med frågor och svar om upphovsrätt har uppdaterats på det ena eller andra sättet. Därav denna notis. Rollspelshörnans FAQ om upphovsrätt är nu uppe i version 5.5, de senaste ändringarna består främsta av förtydliganden, rättningar av stavfel och grammatiska fel. Sedan version 5.0 är alla svar (som inte är rena åsikter) försedda med hänvisningar till den juridiska litteraturen. En nyhet av rent praktisk art finns det dock, längst ner på sidan finns en länk till en utskriftsvänlig version av FAQ:en, denna går också utmärkt att spara till disk och läsa offline. Det skall också nämnas att man numera kan nå Rollspelshörnas FAQ:er via faq.rollspelshornan.se .

Ni når FAQ:en om upphovsrätt via denna länk och den utskriftsvänliga versionen kan nås här .

peterb

Swordsman
Re: Rollspelshörnans FAQ om upphovsrätt uppdaterad

:gremblush: Jag ändrade den utskriftsvänliga sidan senare under gårdagen och la till en funktion som gör att man kan dölja uppräkningen av frågorna, tanken var att det kunde vara praktikst när man skriver ut - då har ju länkarna inga funktioner. Men - jag glömde att ändra länken som jag lagt ut här.... :gremfrown: Här är en korrekt länk .