Nekromanti Rollspelsklubbar med hemsidor

Aralion

Veteran
Jag skulle gärna vilja utbyta mina och min grupps erfarenheter med andra som har sin grupps hemsida på nätet.
Mitt mål med det är att alla i detta sammarbete länkar till alla.
Med detta så kan man lätt kolla varandras sidor och även sprida sitt eget material.

Någon/Några som är intresserade...

Det enda igentliga kravet är att ni spelar Eon och ev. andra rollspel.

Vi spelar Online så väl som Offline - http://hem.bredband.net/aratan/eon/

smaffy

Hero
en webring

<font size="-3">en webring för rollspelsklubbar.. det enda kravet är att de ska spela eon eller andra rollspel? vad pysslar rollspelsklubbar med egenligen??? aja..
</font>
det känns sådär lite lätt flummigt.. den stora massan puckon därute kommer inte att anstränga sig för att göra ringen till en bra ring om det inte blir något stort.. försök i stället få lite auktorietet i ringen så kommer det nog gå bättre än ifall du gör den själv på din egna sida!

försök få gardener att skapa en lite platts på rollspel.nu-servern åt den ringen.. då kommer det nog bli bra =)

(jag kollade på din sida.. ni är ju helt galna! regler?! sheiz vad egocentriska och elaka de är!)

[varning!! tänk inte! låt neogames tänka åt er! varnling!!]

G

Guest

Guest
TIRF spelar Eon, snart kommer det komma grejer till Eon på TIRF:s hemsida: www.geocites.com/kerrin_azazel/tirf/ Jag (webmaster) är alltid intresserad av nya länkar till och från sidan!!!

Mäster Azazel

Aralion

Veteran
Re: en webring

"vad pysslar rollspelsklubbar med egenligen???"

Ja det är inte säkert att den spelar eon vilket jag tycker är ett stort plus.

"det känns sådär lite lätt flummigt.. den stora massan puckon därute kommer inte att anstränga sig för att göra ringen till en bra ring om det inte blir något stort.. försök i stället få lite auktorietet i ringen så kommer det nog gå bättre än ifall du gör den själv på din egna sida!"

Jag är inte så insatt i webringar men jag tror snarare det kommer handla om att se som är intresserade att samarbeta med oss hör av sig... vidare så länkar vi till varandra... aja

"jag kollade på din sida.. ni är ju helt galna! regler?! sheiz vad egocentriska och elaka de är!"

"försök få gardener att skapa en lite platts på rollspel.nu-servern åt den ringen.. då kommer det nog bli bra =)"

Tror det är en bra id´men hur skulle man kunna få en plats där???

Reglerna är till för att folk som inte tycker dom är självklara ska förstå lite av vårat consept. Dom är inte "elaka" utan snarare ett måste för att hålla ihop våran grupp.

- Aralion -