Nekromanti Rollspelsmakarträff på fartyg (Gbg)

Caligo

Swashbuckler
Vi hade ju några grymt bra kvällar i höstas på min båt och tänkte om någon var sugen igen på att grilla och tjöta rollspel på Gullbergskajen/Göteborg. Gott om plats för alla :)

Förslag på datum?

Osbjer

Warrior
Tjoho! Jag är på, men antagligen är jag redan uppbokad =/ Men jag föreslår tisdagen den 17:e, eftersom Krille inte kunde måndagar (typ).

Mogger

Hipsteranka
Om ni får till en träff till under semestern/sensommaren är jag väldigt sugen på att hänga.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Jag kommer gärna också, även om det mest blir för att lyssna.
Precis som sist med andra ord :)

Hoppas jag är välkommen ändå!

När har jag ingen aning men med lite framförhållning är jag rätt flexibel.

Björn den gode

Swashbuckler
Låter tufft. Jag kan skriva lite på ett lajv tror jag, fast framförallt vill jag ju bara vara på den häftiga båten.

Caligo

Swashbuckler
OK! Tisdag den 17e från kl 17.30!
Vilka kommer då?

Jag tänder grillen så ni som vill kan ju ta med att grilla. Dricka är valfritt men själv tar jag nog ett par öl.

Caligo

Swashbuckler
Busshållplatsen heter Falutorget och det är buss 519 som går dit. Man kan åka från centralen eller Gamlestan. Man kan även promenera från Centralen - tar knappt 15 min.

galtevar

Veteran
Caligo;n25371 said:
Vi hade ju några grymt bra kvällar i höstas på min båt och tänkte om någon var sugen igen på att grilla och tjöta rollspel på Gullbergskajen/Göteborg. Gott om plats för alla :)

Förslag på datum?
Jag hoppas verkligen du kommer dra ihop det här någon mer gång så jag kan vara med. verkar helt otroligt underhållande