Cissi Up to no good. Joined 29 Jul 2012 Messages 3,111 Location Ostgothia 19 Apr 2013 #1 Jag snubblade över den här lilla artikeln, skriven av Daniel Lehto om Tomas Arfert. Jag tyckte den var himla trevlig. Attachments 3008.pdf 259.2 KB Views: 55
Jag snubblade över den här lilla artikeln, skriven av Daniel Lehto om Tomas Arfert. Jag tyckte den var himla trevlig.
Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 20 Apr 2013 #2 Ja den är trevlig, men med faktafel bara.. låter som om jag jobbade på Äventyrsspel, men jag frilansade bara. Som illustratör. ..men det är typiskt tidningar. . Alltid nåt de missförstår.
Ja den är trevlig, men med faktafel bara.. låter som om jag jobbade på Äventyrsspel, men jag frilansade bara. Som illustratör. ..men det är typiskt tidningar. . Alltid nåt de missförstår.
Äventyr Världsbyggare Joined 9 Jun 2000 Messages 1,037 Location Bureå 20 Apr 2013 #3 ..men det är typiskt tidningar. . Alltid nåt de missförstår. Click to expand... Kanske en tolkningsfråga? Jag frilansar tex bara åt Bif, men jag gör ändå ett jobb. Hur som helst, här finns artikeln på Bifs egen hemsida också: Arfertartikeln
..men det är typiskt tidningar. . Alltid nåt de missförstår. Click to expand... Kanske en tolkningsfråga? Jag frilansar tex bara åt Bif, men jag gör ändå ett jobb. Hur som helst, här finns artikeln på Bifs egen hemsida också: Arfertartikeln
Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 20 Apr 2013 #4 Klart det är en tolkningsfråga. Men om nån rollspelshistoriker läser så vill jag att det ska vara kristallklart.
Klart det är en tolkningsfråga. Men om nån rollspelshistoriker läser så vill jag att det ska vara kristallklart.