solvebring
Superhero
Ja som ni säkert märkt nu så har Eldkvast bytt design igen å användarnas vägnar - efter klagomål, önskemål etc.
Dessutom har jag då försökt uppdatera en del och få lite mer struktur samt innehåll på sidan. Jag ber i en nedanstående tråd om DoD-bilder för att utforma DoDhistoria lite mer.
Jag skulle även vilja ha ett mycket komplett rollspels-länkregister också.
Se här!
Vad tycker ni att jag glömt?
Vill kanske eran förening göra utbyte av länk med Eldkvast (ja, vad det kommer till föreningar sker länkandet från vår sida endast då ni gör detsamma för oss).
Eller tycker ni att någon annan spelsida, spelbutik o.s.v. skall till?
Rubrikerna är:
[*]Rollspelssidor (svenskt)
[*]Rollspelssidor (utländskt)
[*]Rollspelsföreningar (Sverige)
[*]Spelbutiker (Sverige)
[*]Lajvrelaterat och medeltida
[*]Illustration
Det är bara att köra, det enda kravet är att det skall kunna relateras till rollspel, både bords- och lajvrollspel.
Kör på bara!
Dessutom har jag då försökt uppdatera en del och få lite mer struktur samt innehåll på sidan. Jag ber i en nedanstående tråd om DoD-bilder för att utforma DoDhistoria lite mer.
Jag skulle även vilja ha ett mycket komplett rollspels-länkregister också.
Se här!
Vad tycker ni att jag glömt?
Vill kanske eran förening göra utbyte av länk med Eldkvast (ja, vad det kommer till föreningar sker länkandet från vår sida endast då ni gör detsamma för oss).
Eller tycker ni att någon annan spelsida, spelbutik o.s.v. skall till?
Rubrikerna är:
[*]Rollspelssidor (svenskt)
[*]Rollspelssidor (utländskt)
[*]Rollspelsföreningar (Sverige)
[*]Spelbutiker (Sverige)
[*]Lajvrelaterat och medeltida
[*]Illustration
Det är bara att köra, det enda kravet är att det skall kunna relateras till rollspel, både bords- och lajvrollspel.
Kör på bara!