Nekromanti Rollspelsriksdagen, nådens år 2004

Morgoth

Swashbuckler
Re: Din propaganda fu är svag!

Jag hatar att vara den som avslöjar det för dig, men "harmoni" är knappast ett politiskt budskap. Utöver en subtil förhoppning om att alla ska vara snälla verkar ditt partiprogram mest handla om att du gillar japanska barnprogram.

Sodivra

Champion
Chronos, menar du väl? [OT]

Jo, jag måste säga att jag övervägde det iallafall.. Hela min valkampanj har ju varit ett enda internt skämt. :gremgrin:

Morgoth

Swashbuckler
Re: Omröstning: Rollspelsriksdagen 2004 lite ot...

Vafa... ger ni upp?
Det handlar förresten inte om kändisskap, det handlar om att göra affischer, något ni båda förbisett! (och nej, ingen lyssnar på partiernas budskap... däremot partiernas retorik. som i verkligheten alltså.)

Quadrante

Grisbonde
Mr Zu förordar tydlig makt

Varför låta er styras indirekt då ni istället kan styras av mig. Tydlighet är tydligt, direkt makt är tydligt, tydlighet är trygghet.

Varför välja flera gånger när ni kan välja mig för TUSEN ÅR .

Morgoth

Swashbuckler
Re: Förklaring samt koalition

RRE är inte villiga att ingå koalition med Offensiva Partiet. Ideologens jobb är att alsta idéer. De idéer som är goda antas så småningom automatiskt av folket. En väpnad revolution är i dagens fria samhälle med andra ord helt onödigt och förkastligt av humanitära skäl. Däremot anser vi att vår nuvarande byråkrati medför en felplacering av monetära medel som hade kunnat användas till bättre saker. Överhuvudtaget är vår statskonstruktion inte tillräckligt "uppmjukad". Det enda som kan mjuka upp en statskonstruktion är dock demokratisk seger - en väpnad revolution spänner bara åt remmarna ytterligare.

Mot en ljusare framtid!

Nemesis IV

Veteran

det handlar om att göra affischer, något ni båda förbisett!
Min egen klantighet gav mig förhinder. Detta går att läsa om på två olika forum...

Sedan får jag väl erkänna att att jag inte lade ner särskilt mycket arbete på mitt parti (hade prov, lajvade och spelledde tre olika scenarion det här veckoslutet), jag gjorde det mest p.g.a att det såg så irriterande ut med fyra olika partier som samtliga var en reaktion på en samberättar/friformsvåg som inte ens existerade...

DarkMystic

Swordsman

Väldigt svårt när man inte har program för det och dem man har skrattar åt en genom blåskärmar och andra ondskefullheter.

Nä nästa gång ska jag vara redo och då kan SL....

/DarkMystic sparkar och spottar på sin gamla kärlek

DarkMystic

Swordsman
Re: Valspurt : MrZu Talar så ni förstår.

Varför rösta på en komplett nolla när ni kan rösta på en människa som SL eller Arvidos

/DarkMystic ångrar att han röstade på sig själv

Basenanji

Postd20modernist
20D rok'n'rolls!

Trollkarlsparti ar jatteglada den ar manga som vill som vi.

20D ar here to stay!

Glom bort dina gamla hemska mardrom om friform och konstig spelsystemer!

Nu vi kommer platta till alla de spel dar inte anvander 20D!

Det har anvants smutsig argument i denne debatt men alla kan se det ar Vi Trollkarlsparti (Fran Kusten)som kommer fa makten! All den harlige makt!
Det ar tydlig alle andre partier inte fattade hur viktig den var att kommentera var tids viktigaste fraga- 20D for eller emot?
Trollkarlsparti gjorde det och vann mycket riktig.

Thanks to all of you who have supported us!
Now even you won't be able to play you're oldfashioned games until we've converted them to 20D!

Manga tack fran oss!
/Trollkarlsparti (Fran kusten)

Either you are with us or you're against 20D!

DarkMystic

Swordsman
That is what we wanted you to think

SL styrde oss alla men nu är jag SL.(tänk va mycket en pistol kan göra :gremelak:). Som SL kommer jag styra mina trogna partimedlemmar(hittils en massa fantasifoster :gremfrown: men det stoppar oss inte för vi ska sprida kunskapen så vi kan nå spelparadiset.

Mr Zu e svag
Mr Zu bara ljuger
Mr Zu e galen
Rösta på Gamenizterna istället med sin nya ledning

/DarkMystic som fortfarande sparkar på SLs kropp...