Du menar förutom att den inte finns? Åtminstone inte det här året.Caligo;n36429 said:Vad sägs om tisdag den 6e augusti?
Luna Lovegood said:Den är inte i Juli heller
Falutorget. Det är buss 519 antingen från Nils Ericson Terminalen eller Gamlestadstorget (beroende på vilket håll man kommer från).Luna Lovegood;n39121 said:Vilken hållplats skulle man gå av bussen nu igen?
Det här skulle vara kul att höra en ut värdering om. Framför allt i vilka system man faktiskt hinner med strid på trettio minuter.Caligo;n38985 said:Snabbtest av strid i olika system? Kanske 30 min per system?
Tanken var att köra ett par "rundor" eller motsvarande i varje system - inte en hel strid.Rymdhamster;n39128 said:Det här skulle vara kul att höra en ut värdering om. Framför allt i vilka system man faktiskt hinner med strid på trettio minuter.
Krille said:Jag hade tänkt att komma, men om det bara blir du, jag och Luna så känns det lite menlöst.
Luna Lovegood said:Jag kommer om det blir något
Caligo said:Jag är här på fartyget och grillar helt enkelt - men vi kör bara en timme eller så då om det blir tre pers. Vi kan satsa på fler deltagare och längre nästa gång.
Åhå? Varför inte just en tidsgräna? Se hur många rundor ni hinner med.Caligo;n39131 said:Tanken var att köra ett par "rundor" eller motsvarande i varje system - inte en hel strid.
Alltså... typ 30 minuter... vilket borde bli flera rundor i vilket system som helst under någorlunda kontrollerade former.Rymdhamster;n39133 said:Åhå? Varför inte just en tidsgräna? Se hur många rundor ni hinner med.