Nekromanti Rollspelsträff på fartyg - Juli (Gbg)

Caligo

Swashbuckler
Tänkte vi kunde köra en rollspelsträff (igen) på mitt fartyg. Vad sägs om tisdag den 5e augusti?

OBS! Uppdaterat med rätt datum. Är det någon som har andra förslag på datum?

Caligo

Swashbuckler
Såååå... uppdaterat lite. Det kan ju bli redan juli om några skulle vilja :)

Zorbeltuss

Hero
Jag är intresserad, om inte vädret blir för varmt, du ville ha musik och sånt också väl, har möjlighet att ta med det nu.

/Luna Lovegood

Caligo

Swashbuckler
Ok. Då kör vi från 17.00 och framåt då? Grilla i vanlig ordning? Idéer för agenda? Snabbtest av strid i olika system? Kanske 30 min per system?

Oldtimer

Slava Ukraini!
Luna Lovegood;n39121 said:
Vilken hållplats skulle man gå av bussen nu igen?
Falutorget. Det är buss 519 antingen från Nils Ericson Terminalen eller Gamlestadstorget (beroende på vilket håll man kommer från).

Tyvärr hade jag planerat fel. Det är på kvällen idag som jag är upptagen, så ni får klara er utan mig.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Caligo;n38985 said:
Snabbtest av strid i olika system? Kanske 30 min per system?
Det här skulle vara kul att höra en ut värdering om. Framför allt i vilka system man faktiskt hinner med strid på trettio minuter.

Caligo

Swashbuckler
Rymdhamster;n39128 said:
Det här skulle vara kul att höra en ut värdering om. Framför allt i vilka system man faktiskt hinner med strid på trettio minuter.
Tanken var att köra ett par "rundor" eller motsvarande i varje system - inte en hel strid.

Caligo

Swashbuckler
Hur många kommer? Kommer du Krille? Om bara en kommer kanske vi ställer in....eller åtminstone kör bara en kortare grillning.
Krille said:
Jag hade tänkt att komma, men om det bara blir du, jag och Luna så känns det lite menlöst.
Luna Lovegood said:
Jag kommer om det blir något :)
Caligo said:
Jag är här på fartyget och grillar helt enkelt - men vi kör bara en timme eller så då om det blir tre pers. Vi kan satsa på fler deltagare och längre nästa gång.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Caligo;n39131 said:
Tanken var att köra ett par "rundor" eller motsvarande i varje system - inte en hel strid.
Åhå? Varför inte just en tidsgräna? Se hur många rundor ni hinner med.

Caligo

Swashbuckler
Rymdhamster;n39133 said:
Åhå? Varför inte just en tidsgräna? Se hur många rundor ni hinner med.
Alltså... typ 30 minuter... vilket borde bli flera rundor i vilket system som helst under någorlunda kontrollerade former.

Caligo

Swashbuckler
Jag kanske blir lite sen, måste ett ärende först. Det är bara att sätta sig på akterdäck om jag inte dykt upp.